Kezdőoldal » Otthon » Albérlet » Mi az oka annak, ha valaki...

Mi az oka annak, ha valaki kizárólag egyetemista diákot fogad albérlőnek, és ha dolgozik mellette, akkor már elhajtja?

Figyelt kérdés
Csak mert ennek nem látom az értelmét. Kiderült a telefonban, hogy szakmai gyakorlatomat végzem majd heti 25 órában, és ő olyat már nem vesz fel, csak diákot. De mondtam hogy diák vagyok, még nincs diplomám és nappali tagozatos vagyok. Ez nem az én dolgom lenne, hogy mit csinálok az egyetem mellett az időmben? Főleg hogy a szakmai gyakorlat része a diplomaszerzésnek? Mi ez a gyökérség?

2015. aug. 16. 16:43
1 2 3 4
 31/35 A kérdező kommentje:

Azt nem tudom, hogy anyagilag számít-e a tulajnak. A diákot sokak szabják meg feltételként, aminek valóban lehetnek előnyei (nem félnek tőlük, hogy kavarászni kezdenek), viszont adóenyhítést biztos nem kap többet, mert én is diák vagyok, tehát ezen neki abszolút nem múlt. Azt biztosan nem tartja számon semmi, hogy az albérlőnek emellett milyen háttere van, ha van nappali aktív hallgatói jogviszonya, akkor diák, és jogosult az összes kedvezményre.

Szerintem is kisebb a kockázat, a szülők ugyanúgy variálhatnak, ha érettségi után berakják valahova, majd félév után kiderül, hogy nem illik hozzá ez a szak, inkább újrapróbálná másutt, most meg menne okj-ra. Ilyen is van bőven. Pestieknél sokszor a szülők fogják magukat, és ők intézik el az egészet, a gyerek meg csak velük tart, gondolom az sugallja hogy fizetni is fogják neki.

Egyébként még eztán lesz csak nagy a forgalom, van aki most kezd keresgélni, a végén pedig már elfoglalják a helyeket. Volt piaci áron alul nagyon alja zug is, illetve agyonszabályozott elit magánkollégium is (na itt pl csak anyu-apu párosok voltak), ez viszont arany középútnak tűnik jól berendezett, társasággal, közel, így végül olcsón kijöttem :)

2015. aug. 23. 12:58
 32/35 anonim ***** válasza: