Mi a logika Jézus kereszthalálában?
Bár a linkeken lehet, hogy tényleg provokál és uszít, de a jelen kommentje valós helyzetelemzést ad.
1, A büntetést a bűnösnek kell elszenvednie.
2, Ártatlan szenvedése nem tehet jóvá elkövetett bűnt.
3, A MEGBOCSÁJTÁS nem ellentételezett, azaz nincs szükségszerűen feltételhez kötve.
(Jóllehet köthető előfeltételhez, de ez csak akkor igazságos, ha a bűnt elkövetőre vonatkozik, pl. kérjen bocsánatot)
("ÉS BOCSÁSD MEG VÉTKEINKET, MIKÉPPEN MI IS MEGBOCSÁTUNK AZ ELLENÜNK VÉTKEZŐKNEK"...
Itt ugye a megbocsájtásnak nem elvárt feltétele az ellentételezés???)
4, A kollektív büntetés morálisan elítélendő. (Ádám és Éva bűnéért az utódok is bűnhődnek -> halál)
9-es, nem is tudtam hogy vannak rajongóim :)) Te konkrétan évek óta figyeled és gyűjtöd a kérdéseimet. Nem semmi :) Egy kettő nem az enyém, de jó munkát végeztél.
A kérdéseimben nincs se provokáció sem úszítás. Valós helyzetelemzések ahogy a 11-es írta.
Csak az lehet a logika benne, hogy Isten szadista és csak akkor képes megbocsátani, ha kiélvezte a szenvedés, kín, gyötrelem iránti vágyát és így már értelmes a megváltás is, mert Isten jóllakott a Jézus borzalmas kínjaival, szenvedésével, amit bőségesen kiélvezett, így az embereknek odalökte a megváltást.
Asszem Izsák is azért úszta meg, mert előtte Isten jól kikéjelegte magát az egyiptomi elsőszülöttek agyongincsolásával, a keserves sírásuk, sikoltozásuk és rettenetes jajgatásuk, sivalkodásuk még a fülében csikorogtak, így Izsákot lepasszolta (egyenlőre), de úgyis mindenki sorra kerül kétszer is, egyszer normális halálunk szenvedésével, másodszor a végítélet irtózatos kínhalálakor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!