Hogyan, miképpen, milyen úton ábrándultál ki a vallásból?
Én egy nap rájöttem, hogy nincs remény, nincs megváltás se más!
Elmagyarázom: sokat olvastam a kereszténységről, megvizsgáltam minden tárgyi leletet, képről, leírásból és a következő kép alakult ki állt össze bennem: A talmud 3 Jézust említ, 3 rabbit akiket a zsidó nép kivégzett gyógyításért és mágiáért. (Gyanítom zelóták voltak. Aztán ennek a rabbinak a tanítványai és felesége Magdali Magdolna terjeszteni kezdték e rabbi nézeteit. Ez az ismert Jézus sztori magva. Aztán erre rá jön még az a réteg amit az evangelisták húztak rá. Jézus nem véletlenül feltámadó és tanító isten számos ilyen található a vallástörténetben. Én is tudom pedig amatőr vagyok.
Szóval ezek az evangelisták hidat akartak ácsolni a judaizmus és a hellenizált nép közé. A kereszténység minden pogány dolgot jól integrált a saját rendszerébe. Jézus emberi Yesu rabbi emberi alakjára, aki nem támadt fel ráfestették ezt a kitalált Krisztust. Aki megvált minket. Pedig ezt az alakot Oziriszig, Dionüszoszig vissza lehet vezetni. Csomó megfeszített pogány isten van, nem Jézus az egyetlen.
Ha akarjátok linkelek pár blogot.
Ti ezt hogy dolgoztátok, dolgozzátok fel?
Megtértem az Iszlàmra.
Dicsőség és hàla Allahnak !
Bàr nem pont ezen okok miatt lettem muszlim, amiket megneveztél. De az Iszlámban nincsenek a fent àltalad megnevezett problémák.
Abdullah
Vidiripi
"Elmagyarázom: sokat olvastam a kereszténységről, megvizsgáltam minden tárgyi leletet, képről, leírásból és a következő kép alakult ki állt össze bennem:"
Én azt veszem észre hogy akkor elég szűk perspektívában vizsgáltad a kérdést! Szerintem jóval szélesebb körben kellett volna vizsgálódnod!
"A talmud 3 Jézust említ, 3 rabbit akiket a zsidó nép kivégzett gyógyításért és mágiáért."
A talmud? Ö...tudsz róla hogy a keresztények Szent Írása a Biblia?
"Jézus nem véletlenül feltámadó és tanító isten számos ilyen található a vallástörténetben. Én is tudom pedig amatőr vagyok."