Igaz keresztények, miért kell az emgert meg félemlítenek a pokollal? és amúgy vagytok egyáltalán ilyenkor?
Egyszerűen gyűlölöm ezt a két hazug szektát. Nem az embereket, hanem a tanítást, amivel vallásos korcsá alakítják át a tagjaikat. Az adventista és tanú szekta sok sok tagja remélem megússza, mert hiszem, hogy a hazugságba vetett hitük tényleg csak az agymosás következménye.
" A pokol létezésének valóságosságát a
Biblia számtalan helyen állítja. Az Úr
Jézus Krisztusnak több
mondanivalója van a pokolról, mint
bárki másnak. Õ az a tanító, akiben
leginkább megbízhatunk; teljes
szavahihetõségét alátámasztja
bûntelen élete, csodálatos szolgálata
és az üres sír, amely nem tarthatta
Õt fogva.
"Ha megbotránkoztat téged az egyik
kezed, vágd le, mert jobb, ha
csonkán mégy be az életre, mint ha
két kézzel mégy a gyehennára, az
olthatatlan tûzre, (ahol férgük nem
pusztul el és a tûz nem alszik el.)
És ha az egyik lábad botránkoztat
meg téged, vágd le; mert jobb, ha
sántán mégy be az életre, mintha
két lábbal vetnek a gyehennára,
(ahol férgük nem pusztul el és a
tûz nem alszik el.) És ha az egyik
szemed botránkoztat meg téged,
vájd ki, mert jobb, ha fél szemmel
mégy be az Isten országába, mint
ha két szemmel vetnek a
gyehennára, ahol férgük nem
pusztul el és a tûz nem alszik el."
Márk 9,43-48
Ha valaki a pokol létezését és
valóságát tagadja, tulajdonképpen a
Biblia tekintélyét és az Úr Jézus
tekintélyét kérdõjelezi meg. A
keresztyén hit egy teljes egészet
alkot, ha egy ponton megtámadjuk,
az egész tanítás sebezhetõvé válik.
Az egész egy csodálatos logikai
egységet képez."
" Lk 16,19-31
Azon időben mondá az Úr
e példabeszédet: Volt egy
gazdag ember. Bíborban
és patyolatban járt, és
mindennap nagy lakomát
rendezett. Volt egy Lázár
nevű koldus is, ez ott
feküdt a kapuja előtt, tele
fekéllyel. Örült volna, ha
jóllakhat abból, ami a
gazdag ember asztaláról
hulladékként lekerült. De
csak a kutyák jöttek és
nyalogatták a sebeit.
Történt, hogy a koldus
meghalt, és az angyalok
Ábrahám kebelére vitték.
Meghalt a gazdag ember
is, és eltemették. Amikor a
pokolban kínjai közt
feltekintett, meglátta
messziről Ábrahámot és
kebelén Lázárt. Felkiáltott:
Atyám, Ábrahám! Könyörülj
rajtam! Küldd el Lázárt,
hogy ujja hegyét vízbe
mártva hűsítse nyelvemet.
Iszonyúan gyötrődöm
ezekben a lángokban.
Fiam - felelte Ábrahám -,
emlékezzél csak vissza,
hogy milyen jó dolgod volt
életedben, Lázárnak meg
hogy kijutott a rosszból.
Most tehát neki itt
vigasztalásban van része,
a te osztályrészed pedig a
gyötrelem. Ráadásul
köztünk és köztetek nagy
szakadék tátong, hogy akik
innét át akarnának menni
hozzátok, ne tudjanak, se
onnét ne tudjon hozzánk
átjönni senki. Akkor arra
kérlek, atyám - mondta
újra -, küldd el legalább az
atyai házba. Van még öt
testvérem, hadd
figyelmeztesse őket,
nehogy ők is ide jussanak
a gyötrelmek helyére.
Ábrahám ezt felelte: Van
Mózesük és vannak
prófétáik. Azokra
hallgassanak. De az
erősködött: Nem
hallgatnak, atyám,
Ábrahám! De ha a
halottak közül megy el
valakit, bűnbánatot
tartanak. Ő azonban így
felelt: Ha Mózesre és a
prófétákra nem hallgatnak,
ha a halottak közül támad
fel valaki, annak sem
hisznek.”
Jézus soha nem mondott olyan példázatot, amiben kitalált dolog lenne. Amikre ti hivatkoztok állandóan azok csak a testről szólnak, hisz azok fognak csupán feltámadni, hogy aztán teljes legyen ismét az élet!
A tájékozatlanságod felülmúlhatatlan.
Egy embert nem a vérátömlesztés ment meg.
Már réges rég tudják a szaktekintélyek, hogy a vérrel történő műtétek sokkal veszélyesebbek, és az a Tanú bár igyekezett helyes választ adni neked, de az nem tette hozzá, hogy Jehova Tanúi a legmagasabb szintű orvosi kezelést, ellátást választják minden esetben.
Más részt pedig ilyet ne írjál hogy emberek tömege hal meg miattunk, mert az igen csak hírül ment volna a világban, és ilyen hírek nem terjengenek.
Ha valaki meghal a legjobb kezelések ellenére az vérátömlesztéssel is meghalt volna.
Magam is vér nélkül estem át egy fej műtéten és itt vagyok nem haltam meg, sőt nem egy testvérem szív műtéteken estek át,vagy csípő, illetve térdprotézis műtéteke, és gyorsabban szaladnak mint én és aktívan járnak gyülekezetbe, és egyáltalán nincs a jele se hogy haldokolnának.
Ezért megkérlek, hogy ne nagyítsd fel akkorára a Te egyet nem értésedet hogy szinte már gyilkosoknak lennénk beállítva.
először is tájékozódjál a Hemoglobinokról és azok alkalmazásáról.
Katy Weaver
Amit beidéztél Ábrahámról és Lázárról, azt minden Biblia ismerő ember tudja, hogy itt nem szó szerinti tüzes pokolról van szó.
már csak azért sem, mert amikor a gazdag ember azt mondja, hogy az ujját mártsa Ábrahám, bele a vízbe, és ezzel enyhítsen rajta butaság, mert egy új csepp víz nem fog akkora hőséget kínt enyhíteni.
Ez a szemléltetés két osztályról szól,
Jézus itt a zsidó vallásvezetők szemléltetésére használja a gazdag embert, akik közé nemcsak a farizeusok és az írástudók tartoznak, hanem a szadduceusok és a főpapok is. Ők gazdag szellemi kiváltságoknak és alkalmaknak örvendenek, és úgy viselkednek, mint a gazdag ember. Királyi bíbor ruhájuk kiváltságos helyzetüket ábrázolja, a fehér gyolcs pedig álszent voltukat.
Ez a büszke gazdag ember osztály lenézi a szegény, egyszerű embereket ‛am ha·’a′rets vagyis pórnép kifejezéssel illetve őket. A koldus Lázár így azokat az embereket szemlélteti, akiktől a vallásvezetők megtagadják a megfelelő szellemi táplálékot és kiváltságokat. Ennélfogva, miként a gazdag lenézi a fekélyekkel borított Lázárt, ők is megvetően kezelik az egyszerű embereket mint szellemileg betegeket, akik csak arra jók, hogy kutyák társaságában legyenek. A Lázár-osztály tagjai természetesen éhezik és szomjúhozzák a szellemi táplálékot, és így ott vannak a kapuban, hogy kaphassanak a gazdag ember asztaláról lehulló szellemi táplálék-morzsákból.
Jézus most leírja, miféle változás következik be a gazdag ember és Lázár sorsában.
A gazdag ember a szellemi kiváltságokban és alkalmakban dúskáló vallásvezetőket ábrázolja, Lázár pedig azokat az egyszerű embereket, akik éheznek a szellemi táplálékokra. Jézus folytatja történetét leírva a férfiak körülményeiben beálló drámai változást.
„Idővel azután — mondja Jézus — meghalt a koldus, és az angyalok Ábrahám kebelhelyzetébe vitték őt. A gazdag ember is meghalt és eltemették. És a Hádeszben kínok között lévén, felemelte tekintetét, és távolról látta Ábrahámot és nála Lázárt kebelhelyzetben.”
Mivel a gazdag ember és Lázár nem betű szerinti személyek, hanem az emberek bizonyos osztályait szemléltetik, logikus módon a haláluk is képletes. Mit jelképez vagy szemléltet a haláluk?
Jézus éppen most mutatott rá a körülményeikben beálló változásokra mondván, hogy ’a Törvény és a Próféták Alámerítő Jánosig voltak, de attól kezdve az Isten királysága hirdettetik’. Ennélfogva János és Jézus Krisztus prédikálásával kezdődően mind a gazdag ember, mind pedig Lázár meghal korábbi állapotára vagy körülményeire nézve.
A Lázár osztályt képviselő alázatos emberek meghalnak korábbi szellemileg éhező állapotukra nézve, és az isteni kegy állapotába kerülnek. Jóllehet korábban a vallásvezetők szellemi asztaláról lehulló morzsát keresték, most a Jézus által közvetített szentírási igazságok elégítik ki szükségleteiket. Így ők a Nagyobb Ábrahám, Jehova Isten kebelállapotába, illetve az ő elismerésébe kerülnek.
Másrészt azok, akik a gazdag ember osztályt alkotják, az isteni kegyvesztettség állapotába jutnak, mivel konokul visszautasítják a Jézus által tanított Királyság-üzenetet. Ezáltal ők is meghalnak előbbi kiváltságos állapotukra nézve. Valójában úgy beszélnek róluk, mint akik jelképes kínok közt vannak. Figyeljük meg, mit mond a gazdag ember:
„Atyám, Ábrahám, könyörülj rajtam és küldd el Lázárt, hogy ujja hegyét mártsa a vízbe és hűsítse nyelvemet, mert gyötrődöm e lángoló tűzben!” Isten tüzes ítélet-üzenetei, amelyet Jézus tanítványai hirdetnek, az a gyötrelem, amelyet a gazdag ember osztály egyes tagjai élnek át. Azt akarják, hogy a tanítványok hagyjanak fel ezeknek az üzeneteknek a kihirdetésével, ettől remélve, hogy gyötrelmeik így némiképp enyhülnének.
„De Ábrahám ezt mondta: ’Gyermekem, emlékezz arra, hogy te már elvetted teljes mértékben a jó dolgokat életedben, hasonlóképpen Lázár is a sérelmes dolgokat. Most azonban ő itt vigasztalódik, te pedig ott gyötrődöl. És mindezeken felül egy nagy szakadék van köztünk és köztetek, úgyhogy azok, akik innen hozzátok kívánnak átmenni, nem tudnak, sem onnan ide nem tudnak átjönni.’ ”
Mennyire igazságos és helyénvaló, hogy ilyen drámai fordulat következzék be a Lázár-osztály és a gazdag ember osztály helyzetében! Erre a helyzetükben bekövetkező változásra i. sz. 33 pünkösdjén, néhány hónappal később kerül sor, amikor a régi törvényszövetség helyébe az újszövetség lép. Ez alkalommal félreérthetetlenül nyilvánvalóvá válik, hogy Isten ezeket a tanítványokat, nem pedig a farizeusokat és egyéb vallásos vezetőket részesíti kegyében. A jelképes gazdag embert Jézus tanítványaitól elválasztó „nagy szakadék” Isten megváltoztathatatlan, igazságos ítéletét szemlélteti.
A gazdag ember ezután kéri ’Ábrahám atyát’: „Küldd el őt [Lázárt] atyámnak házába, mert még van öt testvérem.” A gazdag ember itt nyíltan bevallja, hogy egy másik atyával áll szorosabb kapcsolatban, aki maga Sátán, az Ördög. A gazdag ember azt kívánja, hogy Lázár tompítsa le Isten ítélet-üzeneteit annyira, hogy „öt testvére”, vagyis vallásos szövetségesei ne kerüljenek „a gyötrelemnek erre a helyére”.
„De Ábrahám ezt mondta: ’Ott van nekik Mózes és a Próféták, ezekre hallgassanak.’ ” Igen, ha az „öt testvér” szeretné elkerülni a gyötrelmet, mindannyiuknak meg kellene szívlelniük Mózes és a Próféták írásait, amelyek Jézust mint a Messiást azonosítják, és utána tanítványaivá kellene lenniük. A gazdag ember azonban tiltakozik: „Nem úgy Ábrahám atya, hanem ha a halottak közül megy valaki hozzájuk, bűnbánatot tartanak.”
De ő azt mondta: „Ha Mózesre és a Prófétákra nem hallgatnak, az sem győzi meg őket, ha valaki feltámad a halottak közül.” Isten tehát nem ad különleges jeleket vagy csodákat, hogy meggyőzze az embereket. Olvasniuk és alkalmazniuk kell az Írásokat, ha szeretnék elnyerni kegyét
Erről szól Jézus szemléltetése, nem a kínok közt való gyötrődésről.
Tudod Kedves Kérdező, vannak olyan kezelési módok, amik a vérhiányt pótolják ezt alternatív kezelésnek nevezik,
Két egyforma vér amúgy sincs,
S nem hagyjuk meghalni, mert magasabb szintű kezelés az alternatív gyógykezelés ebben a témában mint gondolnád.
A vér hulladék hordozó, és minden ember a saját hulladékát hordozza , ezért van az, hogy vannak esetek, amikor egy test nem fogadja be az idegen vért, és az egyén meghal, vagy vérfertőzést kap.
Először is tájékozódjál ezen a téren, mint mondtam,
Ha szaktekintélyes orvosok elismerően nyilatkoznak a vér nélküli kezelésekről akkor Te miből gondolod, hogy igazad van?
Tájékozódj!
Katy Weaver
"Tudod Kedves Kérdező, vannak olyan kezelési módok, amik a vérhiányt pótolják ezt alternatív kezelésnek nevezik,
Két egyforma vér amúgy sincs,
S nem hagyjuk meghalni, mert magasabb szintű kezelés az alternatív gyógykezelés ebben a témában mint gondolnád."
Előző(remélem) vagyok. Milyen alternatív kezelés jöhet szóba egy nyílt sípcsonttörésnél, ami a lábban egy rakás eret átvitt? Csak mert
1., Azt nem állítod el annyi idő alatt míg el nem vérzik
2., Az utána lévő műtéteket nem lehet súlyos vérveszteséggel megcsinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!