Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Vallás » Jehova tanúi! Pontosan kik...

Ozmium42 kérdése:

Jehova tanúi! Pontosan kik támadnak fel a földi örök életre?

Figyelt kérdés
A hozzám járó tanúk mintha azt sugallták volna, hogy a teljesen menthetetlenül gonosz embereken kívül mindenki, de ebben nem vagyok biztos mégsem, mert más igehelyek másra utalnak. Más vallásúak is? Kicsit bűnösek is? Hogy van ez?
2013. máj. 29. 23:53
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:

Kedves Ismeretlen.


Nincs miért szégyenkezni.

Ugyan is amikor a biblia készült akkor az égi reménység várományairól szólt a legtöbbjüknek az amit Jézus mondott, ezért említette meg azt, hogy


(Lukács 12:32) 32 Ne félj, kicsiny nyáj, mert a ti Atyátok helyesnek látta, hogy nektek adja a királyságot.Erre a királyságra Jézus meghívott néhány embert, akik akkor még csak 11-en voltak velük kötötte meg a szövetséget erre a bizonyos királyságra, ezért is van, hogy nem mindenki vesz a pászkából és a borból, mert aki méltatlanul eszik vagy iszik az ítéletet eszik és iszik,

Sajnos ezt más vallásokban nem így tanítják, hogy miért azt nem tudom...Illetve tudom,...

Az itt olvasható vers egyik lábjegyzete a következő verset írja a Bibliában:

(János 10:16) 16 És más juhaim is vannak, amelyek nem ebből az akolból valók; őket is elő kell hoznom, és figyelni fognak a hangomra, és e g y nyáj lesznek e g y pásztorral.

Ami azt jelenti, hogy Jézus két nyájról beszél egy kicsinyről, és egy nagy sokaságról.


Pál apostol erről a királyságról úgy beszélt mint aki az égi elhívás részesei, és többes számot használ tehát az akkor élők némelyikére is utal.

(Héberek 12:28) 28 Tekintve hát, hogy olyan királyságot fogunk kapni, amelyet nem lehet megingatni, . . .

Maga János is ezt írta magát is beleértve.


(Jelenések 1:6) 6 — és királysággá tett minket, papokká az ő Istenének és Atyjának . . .

Viszont a nagy sokaság kiléte sokáig titok maradt amíg a biblia vizsgálódás eredményekét a biblia megmagyarázta, hogy a kicsiny nyáj meghatározott számú és a jelenések könyvében 144.ezerre utal, míg a nagy sokaság akár több millió is lehet és a biblia őket is azonosítja, ők maradnak a földön, Túl élik Isten azon napját.


(Jelenések 7:9) 9 Ezek után láttam, és íme, egy nagy sokaság, melyet senki nem volt képes megszámolni, minden nemzetből, törzsből, népből és nyelvből; és a trón előtt és a Bárány előtt álltak, fehér köntösbe öltözve, és a kezükben pálmaágak voltak.

(Jelenések 7:13, 14) 13 Erre a vének egyike így szólt hozzám: „Kik ezek, akik fehér köntösbe vannak öltözve, és honnan jöttek?” 14 Én pedig azonnal ezt mondtam neki: „Te tudod, uram.” Ő pedig így szólt hozzám: „Ezek azok, akik kijönnek a nagy nyomorúságból. . .


Jézus beszélt egy nagy nyomorúságról amiről azt mondta, hogy olyan lesz amilyen soha nem volt a földön

(Máté 24:20-22) . . .; 21 mert akkor nagy nyomorúság lesz, olyan, amilyen nem volt a világ kezdete óta mostanáig; nem, és nem is lesz többé. 22 Bizony, ha azok a napok meg nem rövidíttetnének, nem részesülne megmentésben egyetlen test sem; de a választottak miatt megrövidíttetnek azok a napok.


A földön maradt választottak miatt lesznek megrövidítettnek, mert olyan nagy lesz,az éhség és az állapotok hogy senki nem élné túl.


A felkentek pedig égi reménységűek nekik nincs szükségük fizikai élelemre. Mert a mennybe támadnak fel a halálukkor, illetve elragadtatnak, ha még addig a napig nem haltak volna meg.

Ha ez nem így volna az összes biblia vers ami a földi paradicsomra vonatkozna hitelét vesztené a feltámadással egybe, amiben az Ó korban élők is reménykedtek, mint Ábrahám, Jób, Mózes stb Soha nem gondolták, hogy az égi élet vár rájuk hiszen akkor még Jézus sem jött el, és nem rakta le az életét, és a szövetséget a királyságra sem köttette meg.


Ezt az a vers is jól mutatja, amikor Jehova Ábrahámnak azt ígérte, hogy a messiás az Ő leszármazási vonalán jön el, és ebből a föld összes nemzete is hasznot fog meríteni


(1Mózes 18:17, 18) 17 Jehova pedig ezt mondta: „Vajon eltitkoljam Ábrahám elől, hogy mit akarok tenni? 18 Hisz Ábrahám nagy és hatalmas nemzetté lesz, és általa nyer áldást a föld összes nemzete.


Jób pedig tudta, hogy majd vissza adja az életét neki Jehova amikor itt lesz a feltámadás ideje

(Jób 14:14, 15) 14 Ha meghal az életerős férfi, vajon élhet-e újra? Kényszerű szolgálatom minden napján várakozni fogok, Míg el nem jön szabadulásom. 15 Szólítani fogsz, és én válaszolok neked. Vágyakozol majd kezed műve után.

(Jób 19:25) 25 Én pedig jól tudom, hogy az én megváltóm él, És hogy utánam jőve majd felkel a por fölé.

Károli fordítás-ban:

25. Mert én tudom, hogy az én megváltóm él, és utoljára az én porom felett megáll.

Pedig Jézus még sehol sem volt akkor, és ha utoljára is de meg áll Jób pora felett és vissza kapja az életét, ide a földre, sehol nem beszél Jób sem égi életről.



Persze tudom, hogy ezt sem fogja senki elfogadni, hiszen mindenki az égben király és pap lesz, a többiek pedig mennek a nem létező, tüzes pokolba.


Még jó hogy a teremtő nem ilyen kegyetlen még a bűnösökkel sem.


Katy Weaver

2013. máj. 30. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:

Kedves 7-es válaszoló!


"A Róma 6;6-7 nem a testi halálról szól."


Pál jelképekben és szó szerint is fogalmaz. Az ÚV. pontosabban és érthetőbben adja vissza:


"3 Vagy nem tudjátok, hogy mindnyájan, akik megkeresztelkedtünk Krisztus Jézusba, a halálába keresztelkedtünk meg? 4 Eltemettettünk azért vele a halálába való keresztségünk által, hogy amiképpen Krisztus feltámadt a halottak közül az Atya dicsősége által, ugyanúgy mi is új életet éljünk. 5 Mert ha az ő halálának hasonlóságában vele eggyé lettünk, bizonyos, hogy feltámadásának hasonlóságában is azok leszünk; 6 mert tudjuk, hogy a régi egyéniségünk oszlopra feszíttetett vele, hogy bűnös testünk tétlenné váljon, hogy tovább már ne legyünk rabszolgái a bűnnek. 7 Mert aki meghalt, azt felmentették a bűne alól.

8 Ezenfelül, ha meghaltunk Krisztussal, hisszük, hogy élni is fogunk ővele. 9 Mert tudjuk, hogy Krisztus, most, hogy feltámadt a halottak közül, nem hal meg többé; a halál többé nem úr felette."


Itt Pál, Jézus és a (felkent) tanítványok SZÓ SZERINTI haláláról is beszél, ugyanis nekik meg kell halniuk, mielőtt elnyernék az égi életet.


Róma 6:3–5: „Vagy nem tudjátok, hogy mindnyájan, akik megkeresztelkedtünk Krisztus Jézusba, a halálába keresztelkedtünk meg? Eltemettettünk azért vele a halálába való keresztségünk által, hogy amiképpen Krisztus feltámadt a halottak közül az Atya dicsősége által, ugyanúgy mi is új életet éljünk. Mert ha az ő halálának hasonlóságában vele eggyé lettünk, bizonyos, hogy feltámadásának hasonlóságában is azok leszünk”


A Jézussal megtörtént eset mintaként szolgált. Tehát a VALÓSÁGOS haláláról is szó van. Tanítványai és mások tudták, hogy meghalt. Csak miután meghalt és feltámadt, azután kapott ismét égi életet.

A Szentírás jelképesen a temetéssel hozza összefüggésbe a keresztelkedést (Róma 6:4–6; Kolosszé 2:12). Az égi reménységű felkent keresztények a vízben való megkeresztelkedésüket és szellemmel való felkenetésüket követően áldozati pályára léptek, feddhetetlen életútra, mely a halálukig tart (Róma 6:4, 5).

Amikor az alámerítésre, vagyis a megkeresztelkedésre jelölt egyént bemerítik a vízbe, hogy az ellepi, majd kiemelik belőle, jelképesen meghal korábbi élete számára és felkel egy új életre, hogy mostantól fenntartás nélkül Isten akaratát cselekedje.


A feltámadás tanításának ellenzőitől Pál ezt kérdezi: "mit tesznek majd azok, akik abból a célból keresztelkednek meg, hogy halottak legyenek?" (1Korinthus 15:29). Pál nem arra gondolt, hogy az élőknek a halottakért kell megkeresztelkedniük — ahogyan arra sok bibliafordítás utal —, hiszen Jézus tanítványainak személyesen kell tanulniuk, hinniük és megkeresztelkedniük (Máté 28:19, 20; Cselekedetek 2:41). A felkent keresztények úgy ’keresztelkednek meg abból a célból, hogy halottak legyenek’, hogy olyan életúton járnak, amely halálhoz és feltámadáshoz vezet. Ez a fajta keresztelkedés akkor kezdődik, amikor Isten szelleme létrehozza bennük az égi reménységet, és akkor fejeződik be, amikor a halálból halhatatlan szellemi életre támadnak fel az égben (Róma 6:3–5; 8:16, 17; 1Korinthus 6:14).


1Kor 15:35, 36, 44: „35 Ha valaki mégis azt mondja: „Hogyan támadnak fel a halottak? Igen, miféle testtel jönnek elő?” 36 Te esztelen! Amit elvetsz, nem elevenedik meg, csak ha előbb elhal - 44 Fizikai testet vetnek el, szellemi test támad fel. Ha van fizikai test, van szellemi is.”


Logikus tehát, hogy először meg kell halniuk ahhoz, hogy szellemi testet kaphassanak.

2013. máj. 30. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:

Mondta-e Jézus, hogy betű szerinti szemmel látja majd őt újra a világ?


Ján 14:19, Kár.: „Még egy kevés idő és a világ nem lát engem többé; de ti (a hűséges tanítványai) megláttok engem: mert én élek, ti is élni fogtok.” (Vesd össze: 1Timóteusz 6:16.)


(1Timóteusz 6:16) "akié egyedül a halhatatlanság, aki megközelíthetetlen világosságban lakik, akit az emberek közül senki nem látott, és nem is láthat. Övé legyen a tisztelet és az örök hatalom! Ámen."


Ez a szöveg az égi életre feltámadt Jézusról szól. Tehát ha nem ragadunk ki egy szöveget és nem hangsúlyozzuk túl, akkor egyértelműen kitűnik, hogy a teljes Írás bizonyítja, miszerint nem szó szerint kell érteni pl. azt, hogy "minden szem" meglátja Őt.


"A Biblia kijelenti, hogy „a bűn zsoldja halál”, aztán hozzáteszi, hogy „az Isten kegyelmi ajándéka pedig örök élet a mi Urunk Krisztus Jézusban” (Róma 6:23)."


Ezt azzal egészíteném ki, hogy állítsd szembe a két oldalt és meglátod mennyire szó szerinti, avagy csak jelképes! Ha az "örök élet" szó szerinti, akkor vajon a "halál", ami "a bűn zsoldja", azaz büntetése, NEM AZ???


Ehhez persze még hozzá jön, ami az egész "nem is szó szerint kell érteni" históriát semmissé teszi, hogy mivel Ádám engedetlenségének a következménye VALÓSÁGOS halál, vagyis újra a teljes nem létezés állapota volt, mint teremtése előtt - mindenféle lélekhalhatatlanság-mítosz nélkül -, így a "bűn zsoldja a halál" kijelentés ténylegesen szó szerint értendő!!!!

2013. máj. 30. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:

Katy!


Azt írtad, hogy a felhő a láthatatlanság.


Nem értek egyet!


Emlékezz, hogy Izrael népe hogyan jött ki Egyiptomból. Felhő kísérte őket nappal.

Vagy itt van néhány példa:

2Móz 16:10 És lőn, mikor beszéle Áron az Izrael fiai egész gyülekezetének, a puszta felé fordulának, és íme az Úr dicsősége megjelenék a felhőben.


Vagy mi történt a hegyen, mikor Mózes a néppel ott volt:

2Móz 19:16 És lőn harmadnapon virradatkor, mennydörgések, villámlások és sűrű felhő lőn a hegyen és igen erős kürtzengés; és megréműle mind az egész táborbeli nép.


2Móz 20:21 Távol álla azért a nép, Mózes pedig közelebb méne a felhőhöz, melyben az Isten vala.


Vagy a sátornál:

2Móz 40:34 És a felhő befedezé a gyülekezet sátorát, és az Úrnak dicsősége betölté a hajlékot.


Vagy máshol:

4Móz 10:11 Vala pedig a második esztendőben a második hónapban, a hónapnak huszadik napján, felszálla a felhő a bizonyság hajlékáról.

4Móz 10:12 És elindulának Izrael fiai az ő menésüknek rendje szerint a Sinai pusztájából; és megállapodék a felhő Párán pusztájában.


Vagy emlékszel, hogy mi van a Bibliában, amikor az Atya szólt a tanítványokhoz?


Máté 17:5 Mikor ő még beszél vala, íme, fényes felhő borítá be őket; és íme szózat lőn a felhőből, mondván: Ez az én szerelmes Fiam, akiben én gyönyörködöm: őt hallgassátok.


A felhő Isten jelenlétére utal.


Máté 24:30 És akkor feltetszik az ember Fiának jele az égen. És akkor sír a föld minden nemzetsége, és meglátják az embernek Fiát eljőni az ég felhőiben nagy hatalommal és dicsőséggel.


Jézus Isten nagy dicsőségében jelenik meg. Vesd össze a 2Móz 16:10-el.


És meglátja minden szem. Azok is, bizony, akik átalszegezték.

2013. máj. 31. 02:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:

Természetesen nem kell egyet érteni, mert ellentétben azzal, hogy mi kötelezzük az embereket, nem igaz, nem kötelező.

Jehova Tanúi feladata a tájékoztatás tanítás, a többi Isten dolga:

(1Korintusz 3:5-7) 5 Micsoda hát Apollós? Igen, micsoda Pál? Szolgák, akik által hívők lettetek, mégpedig mindegyik úgy, ahogy megadta neki az Úr. 6 Én ültettem, Apollós öntözött, de az Isten adta folyamatosan a növekedést; 7 úgyhogy sem az ültető nem valami, sem az öntöző, hanem a növekedést adó Isten.


Egyébként Jézus már beiktatott királyként már itt van de a királysága nem földi hanem égi, ezért ide fizikailag nem fog még egyszer megjelenni, és a látni ebben az esetben nem fizikai látást jelent, hanem azt, hogy az emberek felismerik, és megértik, majd a helyzetüket, hogy Jézus itt van


Köszönöm azért megtisztelő szavaidat.

Katy Weaver

2013. máj. 31. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:

Bocsánat, még az lemaradt, hogy Jehova a felhővel szemléltette hogy ott van és érezték a hatásit, de magát az Isten szó szerint nem látták, nem is láthatták volna, de felismerték, hogy köztük van


Katy Weaver

2013. máj. 31. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:

(2Mózes 20:21) "És a nép még mindig távolabb állt, Mózes azonban közel ment a sötét felhőtömeghez, ahol az igaz Isten volt."


Mivel a Biblia sok helyen kijelenti, hogy Jézussal szemben, annak Atyját, a Mindenható Istent SENKI, egyetlen élő ember sem látta, így biztosan állíthatjuk, hogy ezek a kijelentések is a láthatatlanságot támasztják alá!


Tehát ezek a példák is mind azt bizonyítják, hogy Isten jelenlétét, vagy dicsőségét lehetett érzékelni, de éppen a láthatatlanság az, amit a Biblia mindig is mond erről. Jézussal kapcsolatban is (többek között) ezért egyértelmű ez.


"A felhő Isten jelenlétére utal."


Pontosan! Mi is ezt mondjuk, de ez nem egyenlő azzal, hogy Őt magát a fizikai szemével látta bárki is, mert senki sem látta azóta sem a Mindenható Istent, csak Jézus, mint szellem személy.


(János 6:46) "Nem mintha bárki is látta volna az Atyát, kivéve azt, aki az Istentől van; ő látta az Atyát."


Máté 24:30 "És akkor feltetszik az ember Fiának jele az égen. És akkor sír a föld minden nemzetsége, és meglátják az embernek Fiát eljőni az ég felhőiben nagy hatalommal és dicsőséggel."


Tehát ez is Jézus jelenlétére utal, ahogy mondod, mindenki fel fogja ismerni azt, hogy létezik, eljött, jelen van - még a gonoszok is, de ez nem azt jelenti, hogy a fizikai szemével fogja is látni.

2013. máj. 31. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:

"Tehát ez is Jézus jelenlétére utal, ahogy mondod, mindenki fel fogja ismerni azt, hogy létezik, eljött, jelen van - még a gonoszok is, de ez nem azt jelenti, hogy a fizikai szemével fogja is látni."


Ezt mondod te, az Úr azt mondja meglátja minden szem, azok is, akik átszegezték. Tudom, ez az égi-földi tanítás miatt nem tetszik nektek. De nem baj... Ezen már csak mosolygok. Ige magyaráz igét, és nem ember. Az, hogy mi a felhő jelenléte az az írásból kiderül. Jézus az Atyának jelenlétében, dicsőségében jön el. De hogy az, hogy meglátja minden szem, ez jelképes, azt a Bibliából kellene alátámasztani. Viszont ez nem nagyon megy úgy látom.

2013. máj. 31. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:

Figyelj, a te dolgod, hogy min mosolyogsz, de az biztos, hogy szó szerint veszel olyan szöveget, ami ebben az esetben ellentmondásba kerül más versekkel. Ezen világos ellenmondásra felhívtuk a figyelmedet.


Jelenések 1:7 „Íme, eljön a felhőkkel és minden szem meglátja őt, azok is, akik átszegezték; és a föld összes törzse mellét veri miatta bánatában.”


Itt a Biblia nem fizikai szemmel való „látásról”, hanem értelmi érzékelésről vagy felismerésről beszél. Amikor például valaki megért vagy felfog valami lényegest, azt szokta mondani: ’most már látom’. A Biblia valóban beszél ilyen értelemben a látásról: „Világosítsa meg értelmetek szemeit” (Efézus 1:18, Károli). Az a kifejezés tehát, hogy „minden szem meglátja”, azt jelenti, hogy mindenki megérti, vagy felismeri, hogy Krisztus jelen van.



Azok, akik Jézust valóban „átszegezték”, már régen nem élnek. Tehát olyan személyeket szemléltetnek, akik Krisztus mai követőinek okoznak szenvedést és ezzel utánozzák azoknak az első századi embereknek eljárását (Máté 25:40, 45). Nemsokára eljön az idő, amikor Krisztus végrehajtja az ítéletet ezeken a gonoszokon. És erre már előre figyelmeztetést kapnak. Ha tehát elítélésük megtörténik, „látni” fogják, azaz felismerik, hogy mi történik velük. És szenvedésük valóban nagy lesz!


Ezt bizonyítja az is, hogy nem "eljövetelnek", vagy "visszatérésnek" kell fordítani Jézus (második) "eljövetelét", hanem JELENLÉTNEK. Jézus jelenléte (parúszia) hosszabb ideig való tartózkodást jelent, tehát az utolsó napokban Jézus már láthatatlanul "jelen van". Ennek az időszaknak a végén, Armageddon előtt lesz az, hogy "minden szem meglátja Őt", azaz megértik, felismeri majd az ellenségei is, hogy jelen van!


A „visszatérés” nem mindig betű szerinti helyre való visszatérést jelent. A betegről is elmondható, hogy „visszatért az egészsége vagy az öntudata”. Egy régebbi uralkodóval is megtörténhet, hogy visszatér az uralomra, vagy az előadó visszatér a tárgyra. Hasonló értelemben mondta Isten Ábrahámnak: „Egy esztendő múlva visszatérek hozzád és fia lesz Sárának” (1Mózes 18:14; 21:1). Jehova visszatérése nem betű szerinti visszatérést jelentett, hanem annyit, hogy figyelme Sárára irányult és teljesítette ígéretét.


Krisztus visszatérése hasonlóképpen nem jelent betű szerinti visszajövetelt a földre. Sokkal inkább azt jelenti, hogy elkezdi gyakorolni királyi hatalmát a föld felett és erre irányítja figyelmét. Ehhez nem szükséges elhagynia égi trónját és valóságosan lejönnie a földre.


Hogyan lehetséges akkor az, hogy „minden szem meglátja őt”? Ne számítsunk arra, hogy Jézus ellenségei meglátják őt fizikai szemeikkel, hiszen maga Jézus mondta, hogy „Egy kis idő még, és a világ nem lát engem többé” (János 14:19). Jézus mennybemenetele után pedig Pál apostol azt mondta róla, hogy „megközelíthetetlen világosságban lakik, akit az emberek közül senki nem látott, és nem is láthat” (1Timóteusz 6:16).

Nyilvánvaló, hogy János a „meglát” kifejezés alatt azt értette, hogy „felfog”, mint ahogy mi is meglátjuk, azaz felfogjuk Isten láthatatlan tulajdonságait a teremtésművéből (Róma 1:20). Jézus „eljön a felhőkkel”, vagyis ugyanúgy láthatatlan lesz, mint ahogy a nap, amikor a felhők eltakarják. Még ha a napot felhők takarják is el napközben, a nappali világosságból tudjuk, hogy ott van. Ehhez hasonlóan, bár az Úr Jézus láthatatlan, nyilvánvalóvá fog válni, mint a ’lángoló tűz, midőn bosszút áll azokon, akik nem engedelmeskednek a róla szóló jó hírnek’. Ezek az engedetlenek is kénytelenek lesznek ’meglátni őt’ (2Tesszalonika 1:6–8; 2:8).

2013. máj. 31. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:

Zakariás próféta könyve 14. rész


4. És azon a napon az Olajfák hegyére VETI LÁBAIT, a mely szemben van Jeruzsálemmel napkelet felől, és az Olajfák hegye közepén ketté válik, kelet felé és nyugot felé, igen nagy völgygyé, és a hegynek fele észak felé, fele pedig dél felé szakad.

5. És az én hegyem völgyébe futtok, mert a hegyközi völgy Azálig nyúlik, és úgy futtok, a mint futottatok a földindulás elől Uzziásnak, Júda királyának napjaiban. Bizony eljő az Úr, az én Istenem, és minden szent vele.

6. És úgy lesz azon a napon: Nem lesz világosság, a ragyogó testek összezsugorodnak.


"Egy kis idő még, és a világ nem lát engem többé"


Az utolsó nap a világnak a vége. Ez a világ többé nem látja meg. Nem jön el, csak az utolsó napon.


Amikor meghalt és feltámadt, akkor talán csak érezték az apostolok, hogy ott van? Pál is csak érezte, ahogy János is?


Ismétlem önmagam: "De hogy az, hogy meglátja minden szem, ez jelképes, azt a Bibliából kellene alátámasztani. Viszont ez nem nagyon megy úgy látom."


" Ezen világos ellenmondásra felhívtuk a figyelmedet."


Milyen ellentmondásra? Az, hogy ez a világ nem látja többé? Amikor eljön, az azt jelenti, hogy a világnak vége. Ez a világ tényleg nem látja meg, ez egyáltalán nem ellentmondás.

2013. jún. 1. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!