Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Vallás » A keresztények az alábbi...

A keresztények az alábbi videó szerint hiszik az evolúciót?

2023. okt. 30. 13:04
1 2 3

vagy a dínók az özönvíz miatt pusztultak ki.

2023. okt. 30. 14:09

Tehát szerinted Isten megteremtette az embert majd az ember a dinókkal együtt élt a földön egészen az özönvízig amikor Noé őket nem mentette meg. Minden egyéb állatott amik szintén együtt éltek a dinókkal azokat pedig igen.

Arról nem is beszélve, hogy akkor a özönvíz volt, hogy még a vízi dinoszauruszok is vízbe fulladtak szerinted.

Én a lelki nyugalmam miatt most akkor elkönyvelem ezt úgy, hogy te a leírtakat nem gondolod komolyan csak bohóckodsz és itt részemről lezárom ezt, mert ha komolyan gondolod akkor én nem akarok annak tudatában utcára lépni, hogy ilyen emberek szabadon mászkálnak.

2023. okt. 30. 14:22

Vagy elhiszem a Szentháromság szavait, vagy pedig azt mondom, hogy Ádám és Éva nem létezett!

Kösz, de nem akarom hazudnak beállítani a Fényt.

2023. okt. 30. 14:24

Ezért inkább szembemész a tényekkel, logikával, stb. ahelyett, hogy választanád azt az utat amit sokan mások.

Nem szó szerint értelmezik a teremtés történetet. Így nem is lesz hazugság de nem is létezett Ádám és Éva.

2023. okt. 30. 15:07
2023. okt. 30. 15:53

Ez az epizód azért érdekes, mert Mr. Garrison - vagyis itt Mrs. Garrison, hiszen nőként él - járni fog Richard Dawkins-al, aminek következtében létrehoznak egy olyan világot, amiben nincs vallás. Az emberiség azonban itt a tudományt fogja szinte vallásos áhítattal imádni.

Hogy a készítők mit akartak üzenni ezzel az epizóddal, az számomra rejtély. Talán azt, hogy a szélsőséges vallás, de a szélsőséges ateizmus is káros.

2023. okt. 30. 15:56
A darwini elméletet tudományosan meg lehet cáfolni.
2023. okt. 30. 23:26

#17

Nem. A tudomány nem cáfolja az evolúciót, ezért része az evolúció ma is a biológia oktatásnak ma is. Nyiss fel egy biológia tankönyvet, megtalálod benne.

A kreacionizmus az, ami cáfolni akarja, önmagát tudományosnak bemutatva. Csakhogy a szakma a kreacionizmust áltudománynak tekinti, ezért kreacioniata cikkeket nem is találsz elismert tudományos-szakfolyóiratokban. Egyetlen Nature vagy Science cikk sincs kreacionista témában.

2023. okt. 30. 23:40

*kreacionista

Amúgy az eredeti kérdésre válaszola:

1. Az evolúció nem hit kérdése, tonnányi bizonyíték támasztja alá a fosszíliáktól fogva a genetikai vizsgálatokig.

2. Keresztények nem valószínű, hogy néznek South Parkot, tehát a rajzfilmben található sza

2023. okt. 30. 23:44

bocsi, hamarabb elküldtem a kommentet.

Tehát a rajzfilmben található gúnyos, trágár ábrázolás nehezen jut el a keresztényekhez, bár e kérdés miatt gondolom rákattintanak majd egy páran.

3. A keresztények egy része elfogadja az evolúciót (pl. katolikusok), és összeegyeztethetőnek tartják a teremtéstörténettel, amit nem szó szerint értelmeznek. És ez így is van rendjén, mivel a műfaji elemzésből kifolyólag az elbeszélés szimbolikus leírás. Feltehetően a szerző és az első hallgatók sem értették szó szerint.

Az evolúciót a Bibliát szó szerint értelmező neoprotestánsok tagadják, akik áltudományos érvekkel próbálják alátámasztani a nézeteiket. Ezt én magam is tudom, mivel adventista voltam.

Üdv.