Ha nem vagyok az üzlet színvonalához öltözve, az eladó akkor is köteles kiszolgálni, de ha ezt elmulasztja, vagy nem tetszik a hangneme akkor a panaszkönyvbe lehet írni, vagy hova?
csöndbe kéne maradni-t szerintem tudod, hogy értettem (nem kéne NEKIK engem lenézni).
egyáltalán nem érzem magam felsőbbrendűnek, a pénz az semmi, hanem épp az, hogy ezek a kis eladóhölgyek(?) érzik magukat felsőbbrendűnek, ha valaki nem úgy megy be hozzájuk, ahogy az átlag.
persze most nem erről az egy bizonyos üzletről volt szó, hisz sok helyen érik ilyesfajta atrocitások az embert.
Ők nem néznek le téged, hanem a kiöltözött, tetszelgő kuncsaftokhoz vannak szokva. Aki nem a megfelelő öltözetben tipeg be egy ilyen boltba, az általában nem vesz semmit, csak szörnyülködik az árakon, aztán hamar el is kotródik. Ha ilyennek mutatod magad, akkor ne várd el egy exkluzív helyen, hogy körbeugráljanak.
Egyébként érdekes, engem talán még soha nem ért efféle atrocitás egyetlen boltban sem. Igaz, nem is járok olyan boltokba, ahol többtízezret elkérnek egy vacak táskáért.
Én az ilyen dolgokon már fenn sem akadok, a kérdező által leírt probléma sok helyen létezik. Annyi bunkó és érdekember van a világban, hogy ilyen dolgokon nem húzom fel magam feleslegesen. De nem lehet általánosítani.
Hasonlóan jártam én is többször, nemrég történt, hogy 2 hét eltéréssel bementem ugyan abba a drága ruhaüzletbe. Első alkalommal épp élelmiszer vásárlás után voltam egy péntek este, converse cipő, farmer és egy lazább-sportosabb felső volt rajtam. Az üzletben rajtam kívül 1 vevő volt, 3 eladó. Ebből 2 egymással beszélgetett, amikor beléptem csak a kasszánál lévő eladó köszönt, 10 percig voltam bent, egyik sem szólt semmit, nem kérdezték, hogy segíthetnek-e vagy valami, pedig látták, hogy nézegetem, hogy melyik méret kellene. 2 hétre rá, munka után mentem be ugyan oda, nálunk szigorú dress code van és pont egy tárgyalásos napomon volt, ezért nagyon elegánsan voltam felöltözve, drága cipővel és táskával stb. Mondanom sem kell, hogy teljesen más volt a hozzáállás, ha jól emlékeztem, akkor a 3 eladóból 2 ugyan az volt. Belépés után rögtön kérdezték, hogy mit szeretnék, mit segíthetnek, miután kiválasztottam egy ruhát, rögtön elvették és vitték a próbafülkébe, miközben próbáltam végig ott voltak a próbafülkéknél, ha más méret kellett, rögtön hozták. Pedig akkor viszonylag sokan voltak az üzletben. Erről ennyit.
Más üzletben viszont teljesen más a hozzáállás. Kisebb, olcsóbb üzletekben mindig előre köszönnek, még azok is, akik az üzlet hátsó részében vannak, felajánlják a segítséget.
az uzlet alkalmazkodik a vevokhoz. az odajarok azzal hatarozzak meg magukat, hogy 'markas' ruhaban jarnak, 'draga' uzletekben vasarolnak (mas szoval konzumidiotak).
az eladok meg pontosan ugyanilyen mentalitas mellett lesz*rjak azokat, akik nem 'ugy' vannak oltozve. pont azert, amiert te lenezed oket a fizetesuk miatt, lenezed azokat, akik nem 'markas' ruhaban tudjak csak elkepzelni az eletuket, ok teged neznek le, ha nem 'odaillo' ruhaban mesz be. zsak a foltjat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!