Ha 1 telefonos ügyfélszolgálatnál dolgozom, és engem hívnak, az ügyfél bemutatkozik és mondja is mit szeretne, akkor én köszönök és mondom a cégnevet + a nevemet is vagy csak akkor ilyen részletesen, ha én hívok?
Figyelt kérdés
2014. febr. 16. 19:29
1/1 anonim válasza:
Ha ők hívnak téged, akkor nyilván tudják, hogy kit és miért kerestek, felesleges cégnévvel bemutatkozni. De amúgy a sorrend ez szokott lenni:
Csörög a telefon, te felveszed, köszönsz, elmondod a céged nevét és a saját nevedet, majd megkérdezed, hogy mit szeretne. Valahogy így: "Jó napot kívánok, XY vagyok, YZ cég. Miben segíthetek?") - és az ügyfél erre bemutatkozik, és mondja a kérdését.
(Amúgy általában már kapcsolás előtt a gép is elmondja nekik, hogy kit hívtak, szóval elvileg nem lehet félreértés.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!