Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Szokások, etikett » Az hogy az ügyintéző hogy áll...

Az hogy az ügyintéző hogy áll az ügyfélhez az az ügyfél személyétől függ?

Figyelt kérdés

Banki eset. Az ügyintéző normális volt, csak kicsit furcsa volt az hogy letegezett. Nem haragszok érte, engem nem zavar csak furcsa mert hivatalos helyen nem bevett szokás. Amúgy közvetlen is volt, biztos gondolta hogy ő 40, én 20 körül akkor miért ne.


Egyébként nem általános dolog. A legtöbbször magáznak.

Munkaügyibe volt egy ügyintéző nő 50 év körüli aki elég mogorva volt. Következő alkalommal egy 40 év körüli férfi elég hamar lerendezte a dolgot, kaptam másik időpontot és kész.


Legutóbb más volt a hozzáállás. Kérdezte hogy találtam e valamit, ő is nézte hogy mik vannak amik jók lennének nekem, kérdezte a nyelvismeretemet, sőt még azt is kérdezte hogy jó e az az időpont amit ad.

Ez az 30 év körüli ügyintéző hölgy is tegezett, csak annyi különbséggel hogy nem heloval köszönt.


Vajon más a hozzáállás ha egy 50 éves alkesz az ügyfél?

Elvileg mindenki ugyan úgy kell viselkedni és mindenki ügyét egyformán kell kezelni.


22f


2013. jan. 10. 17:13
 1/6 anonim válasza:
ezért fizetik ez a dolg hogy tegezett azt nehezményezem ne tegezee nem vagyok barátok
2013. jan. 10. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
tegeznie nem szabadott volna.illetlenség sztem.
2013. jan. 10. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Jó esetben így tanítják az alkalmazottakat, de ne várd hogy a mostani 50+ vagy akár 40+ ügyintéző a havi minimálbérért még mosolyogjon. Pedig illene, mert nem az ügyfél tehet arról ha valakinek alacsony a bére vagy ha rossz napja van az ügyintézőnek, banki asszisztensnek.


Ne rugózz ezen, egyik ember épp menstruál, a másiknak megemelkedett a havi törlesztőrészlete, a harmadiknak fáj a feje stb. stb.


Ha köszönsz, normális vagy, nem vagy büdös, nem vagy szakadt, határozott vagy, képes vagy tömören a lényegre törve megfogalmazni mit szeretnél a hivatalban, akkor mindig normálisak.

2013. jan. 10. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Az ügyintéző hozzáállása elég sok mindentől függ, de legkevésbé az ügyféltől. A befolyásoló tényezők: az időjárás, fronthatások,a reggeli kávé íze, vagy annak hiánya, a klíma szabályozása, benti és kinti páratartalom, menstruációs cilkus, szexuális élet, magánéleti zűrök, fizetés, vagy annak nem nevezhető éhbér, időnkénti megkésése, számlák érkezése, vagy várhatósága, főnök napi hangulata, amit szintén a fenti tényezők befolyásolnak, és csak ez után jön az ügyfél kora, hozzáállása, kinézete, érthetősége.
2013. jan. 10. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Nálunk az iskolában egész nap fb-oznak és undorító módon pletykálnak. Az egyik csaj izomból lenézően beszél mindenkivel (csak a főnökeivel nem, de őket meg a hátuk mögött beszéli ki), és pofákat vág. Akkor is, ha teljesen normális hangon köszönsz neki, és kérdezel tőle.


Ritka tapló. Szerencsétlen többnek hiszi magát annál, mint amennyit valójában ér.


Én úgy tudom, bankokban, hivatalos helyeken mindenütt az önöző formát kell használni az ügyféllel szemben.

Engem amúgy nem zavar, ha letegeznek.

2013. jan. 12. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Okmányirodában velem egyidős pics...őő: női hölgy, úgy ~3 percig trécselt a barátnőjével telefonon. Ő volt ott a "portás", az elő-elirányító. Na tehát én addig várakoztam. Nem hittem el ami történik. Kivártam. Ha akkor idősebb vagyok ezt biztosra veszem, hogy nem így alakult volna.
2013. jan. 13. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!