Illik szólni az ügyfelemnek, hogy technikai probléma van nálam?
Figyelt kérdés
Van egy ügyfelem, akinek teljesen ingyen készítem a weboldalát, mert kezdő vagyok, ő meg nem kért semmi extrát, mindketten jól járunk. Semmilyen határidőt nem beszéltünk meg, hanem csak hogy szeptemberre valamikor meglesz a honlap.
Tegnap írtam neki, hogy ma csinálnám meg a tárhely regisztrációt, és ha sikerült, írok neki, hogy mennyibe kerül a host. De persze elment a netem a lakásban... bosszantó. Ráírjak, hogy mégse ma regizek, mert nincs internet, vagy hagyjam őt ezzel, és majd írok neki később, ha sikerült a regisztráció?
2023. aug. 30. 17:23
1/1 anonim válasza:
Felesleges, ha szeptemberre ígérted, csak bizonytalanságot okozol.
Egy napon nem múlik semmi.
Csak azt nem értem, hogy te mennyiben "jársz jól", ha ingyen csinálod?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!