Titeket nem zavar ez a kelet-európai ügyeskedés, kiskapukeresés, megoldjuk okosban hozzáállás?
Vállalkozó vagyok és megáll az eszem, hogy mennyi szabályt kellett sajnos bevezetnem, mert eszméletlen az ügyfelek találékonysága. Én ettől megőrülök, mivel ez megbonyolítja a folyamatokat, ami az ügyfeleknek sem tetszik.
Miért nem lehet megérteni, hogy 1. nem minden való mindenkinek, ha nem tellik rá, akkor nem veszem igénybe
2. ha egy cégnek megvan, hogy mennyi pénzt akar ügyfelenként keresni, akkor abból nem fogsz jelentősen lefaragni, akkor se, ha kisebb csomagot veszel.
Érdekes, hogy külföldiekkel és hosszabb ideje külföldön élő magyarokkal nem áll fenn ez a probléma, ők tudnak normálisan, kulturáltan viselkedni.
Itt meg ha a kisujjamat nyújtom, a fél karom kell, és még nekik áll feljebb, ha nem adom. Hihetetlen, hogy mik vannak.
Ti ezt hogy oldjátok meg? Úgy érzem, a szabályok bevezetése nem a jó út.
ill. akár ügyfélként látni ez nem zavaró, idegesítő nektek?
ill. ezt miért csinálják? (oké, hogy kevesebb a pénz, de itt egy kvázi luxus szolgáltatásról van szó, nem létszükségletű kenyeret adok el vagy ilyesmi)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!