Kijavítanátok (ha kell) ezt a német szöveget?
Ich habe mit meinen Freundinnen einen Video für eure Mitmach-Aktion gemacht, aber ich kann es euch auf der website "www.ofd..." nicht zusenden. Das schreibt mir immer das: interner server fehler 500. Was kann ich jetzt machen? In Deutschland eine CD senden kostet mir ein bisschen viel (etwa 7000 Forint). Vielleicht kannst du mir eine E-Mail-Adresse sagen, worauf ich das Video zusenden kann?
Magyarul a szöveg ez akart lenni:
Csináltam a barátnőimmel egy videót a csináld velünk akciódra, de a "ww..." weboldalon nem tudom elküldeni. Az mindig ezt írja: interner server fehler 500. Mit tudok most csinálni? Németországba egy CD-t küldeni nekem kicsit sokba kerül (kb. 7000 ft). Esetleg tudsz mondani nekem egy emailcímet, amire a videót elküldhetem?
Nem vagyok perfekt németből, biztos van hiba a fordításomba, és ezt most fontos lenne, hogy helyesen írjam. Kijavítanátok nekem?
Kijavítanátok (ha kell) ezt a német szöveget?
Ich habe mit meinen Freundinnen einen Video für eure Mitmach-Aktion gemacht, aber ich kann es euch auf der website "www.ofd..." nicht zusenden. Das schreibt mir immer: interner server fehler 500. Was kann ich jetzt machen? In Deutschland eine CD senden kostet mir ein bisschen ZU viel (etwa 7000 Forint). Vielleicht kannst du mir eine E-Mail-Adresse sagen, worauf ich das Video zusenden kann?
Magyarul a szöveg ez akart lenni:
Csináltam a barátnőimmel egy videót a csináld velünk akciódra, de a "ww..." weboldalon nem tudom elküldeni. Az mindig ezt írja: interner server fehler 500. Mit tudok most csinálni? Németországba egy CD-t küldeni nekem kicsit sokba kerül (kb. 7000 ft). Esetleg tudsz mondani nekem egy emailcímet, amire a videót elküldhetem?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!