Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Nyelvek » Az olasz vagy az angol a...

Az olasz vagy az angol a nehezebb nyelv?

Figyelt kérdés
2013. jan. 13. 13:11
 1/6 QueenRavenna ***** válasza:
Olasz
2013. jan. 13. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 Joshy Ca$h ***** válasza:
Én tanultam mindkettőt gimibe, az olasz könnyebben ment. De attól is függ milyen a tanár, hogy magyaráz.
2013. jan. 13. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Eleinte mindkettő könnyű, aztán úgy középfokú környékétől az angol egyre nehezebb lesz. Főleg azért, mert marha sok szót használnak. És ebből még sportot is űznek.
2013. jan. 14. 01:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Szia, én angol tanár vagyok és olaszul tanulok. Ez típus kérdése. Sok tanuló találja az angol nyelvtant zavarosnak (igeidők, passzív stb.) nekem ez sosem volt probléma. Az olasz nyelvtan nagy része könnyen tanulható, de ott is vannak nehézségek. Talán az angolt azt teszi könnyebbé, hogy a mondat szórendje kötött, tehát ha megérted hogyan működik, könnyebben használod. Nekem megszólalni is könnyebb volt angolul, az olaszban bezavartak a hangsúlyos és hangsúlytalan névmások.....


Azt hiszem, első nyelvnek az angolt ajánlanám, több a motiváció, bővebb tankönyv és tanár választék. Az olasz másodiknak könnyebb.

2013. jan. 14. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza: