Milyen diplomatikus válaszlevelet írnál?
Ügyfélszolgálaton dolgozom, ahol az Ügyfelek túl sokat engednek meg maguknak. A munkatársaimra rendszeresen ok nélkül degradáló szavakat használnak (szellemi fogyatékosok, unintelligens, alul képzett stb..)
Sajnos nem fejthetem ki a valós véleményem viszont szeretnék válaszolni a minősíthetetlen megjegyzéseikre.
Tudnál segíteni, hogy hivatalos kereteken belül diplomatikusan adjunk választ az Ügyfeleknek?!
Az eddigi elképzelés:
Kérjük a jövőben a munkatársunkra tett rosszhiszemű jelzőket mellőzni szíveskedjen.
Van jobb tipped? Köszönöm!
Szerintem is úgy van, hogy ha nem is becsületet, de méltóságot sérthetnek vele. Talán valami rendszerüzenetként a szöveg után lehetne tenni, hogy
"Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy munkatársaink minősítésével a méltóságsértés esete merülhet fel, amely eljarást vonhat maga után. Köszönjük!"
Elvégre nem lehet megkérni rá senkit, hogy márpedig ne sértsen a törvény ellen ha épp ahhoz van kedve, de arra fel lehet hívni a figyelmét, hogy ez következményekkel járhat. Mondhatni segítesz neki abban, hogy tisztában legyen a helyzetével. Egy boltban sem illik kiírni, hogy "kérjük ne lopjanak" de az kint lehet, hogy az üzletben kamerás megfigyelőrendszer működik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!