Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Milyen diplomatikus válaszleve...

Milyen diplomatikus válaszlevelet írnál?

Figyelt kérdés

Ügyfélszolgálaton dolgozom, ahol az Ügyfelek túl sokat engednek meg maguknak. A munkatársaimra rendszeresen ok nélkül degradáló szavakat használnak (szellemi fogyatékosok, unintelligens, alul képzett stb..)

Sajnos nem fejthetem ki a valós véleményem viszont szeretnék válaszolni a minősíthetetlen megjegyzéseikre.

Tudnál segíteni, hogy hivatalos kereteken belül diplomatikusan adjunk választ az Ügyfeleknek?!


Az eddigi elképzelés:

Kérjük a jövőben a munkatársunkra tett rosszhiszemű jelzőket mellőzni szíveskedjen.


Van jobb tipped? Köszönöm!


2019. júl. 11. 08:49
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%

Bár nem dolgozom ilyen helyen, de szerintem ezt te, mint ügyintéző nem döntheted el, hogy kezeled ezt a helyzetet. Meg kell nézni, mi a cég politikája, ha van ilyen esetben, illetve erre valók a moderátorok.

A legjobb szerintem, az lenne ha volna automata szűrő , ami adott szavakat kihagy és erről az ügyfél tájékoztatva van:

Pl:

Üzenete nem lett továbbítva az ügyfélszolgálatra, mert nem felelt meg a civilizált etikai kritériumoknak.

Ha szeretné, hogy üzenete célba érjen, kerülje aszitokszavak használatát és a személyeket minősítő megjegyzéseket.

2019. júl. 11. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
51%

Sajnos ez az ügyfélszolgálatosok sorsa. Megpróbálhatod nevelni a népet, de nem fog sikerülni, nem fogja elszégyellni magát, és nem fog megváltozni, lehet még rosszabb lesz ("nekem egy ügyfélszolgálatos ne mondja meg mit csináljak").


"aki nem birja a meleget, ne menjen szakácsnak"...

2019. júl. 11. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
Nem válaszolnék a sértő megjegyzésekre, csak a felmerülő hibát orvosolnám, (hisz gondolom ez egy panaszlevél, valamit nem kapott meg időben, vagy, nem azt kapta, amit akart stb.) amiért a levél íródott, csak azt tartanám szem előtt, csak arra koncentrálnék. Neked is ezt javaslom, hogy lépj túl a személyes sértődöttségen, és egy hivatalos korrekt levelet írj vissza.
2019. júl. 11. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%

#1-es vagyok, egyébként egyetértek a többiekkel, csak kihagytam, hogy felesleges úgy foglalkozni vele.

De aki ismerősöm bankszektorban azt mondta, ők tréningre járnak, hogy kezeljék az ügyfeleket és helyzeteket.

2019. júl. 11. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 TappancsMancs ***** válasza:

Bizony, ilyenkor vagy valakinek nagyon jó képessége van kezelni az ilyen nehéz helyzeteket, vagy képzés és szakanyagok. Nagyjából azért hasznosak, de magán az ügyfélszolgálatoson múlik akkor is.


Ha nem sértően mondod, akkor megfelelő lehet, vagy megemlítheted a biztonsági szolgálatot is.


Egyébként szerintem ügyfélszolgálatosnak az menjen, aki szereti megnyugtatni is (is) és képes is az embereket.

2019. júl. 11. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat. Elfelejtettem írni, hogy nem személyes ügyfélszolgálat, hanem e-mail/levél.


Igen türelmes vagyok de van az a határ amikor indokolatlanul minősítik a kollégákat amikor az ügyfél hibázik csak ő akkor még nincs tisztában vele. Sajnos konkrét példát nem írhatok.

2019. júl. 11. 13:17
 7/11 TappancsMancs ***** válasza:

Igen, tényleg írtad is, hogy levél. Akkor válaszolj a tényleges kérdésekre és a végére odaírhatod, amit te is felvetettél.


A feletteseket is érdemes megkérdezni, főként a tapasztaltabbakat.

2019. júl. 11. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Kaptunk engedélyt intelligensen megfogalmazott helyrerakó szövegre, de még várunk hátha van valakinek jobb ötlete :)
2019. júl. 11. 13:26
 9/11 anonim ***** válasza:

Az én válaszom nem menne át se a gyaki, se a ti cégetek trágárságszűrőjén, kedves Kérdező.


:)

2019. júl. 11. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%

Kedves Ügyfelünk, minthogy az Ön hozzánk intézett szavai a Btk. ilyen-és-ilyen paragrafusa alapján kimerítik a becsületsértés fogalmát, az ügyet jogi útra tereljük. Nyolc napon belül cégünk jogászától Dr. Iksz Ipszilontól levelet fog kapni, amiben felajánlja Önnek, hogy írásban bocsánatot kérhet ...-év, ... hó ...-án Zé Zsé munkavállalónk elleni verbális agressziójáért. Amennyiben Ön nem él a lehetőséggel, készüljön a bírósági tárgyalásra.


Tisztelettel: Péeresté jogi osztályvezető.

2019. júl. 11. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!