Értékesítőt hogy szoktatok lerázni?
Kötelező a telefonhívás végén elmondania, hogy hogy lehet leiratkozni a listáról, amire felkerültél.
Lehet bunkón és sunyin is megszabadulni tőlük. Szerintem a bunkóval járnak ők is jobban, de embere válogatja. A bunkó módszer az, hogy akármikor felhív és belekezd, akkor rögtön a szavába vágsz, hogy Köszönöm, nem érdekel az ajánlat. Viszlát! És leteszed a telefont.
A sunyi az, hogy hagyod beszélni, akár 10 percig is,majd közlöd, hogy nem sajnos, nem érdekel, nincs pénzem, majd máskor. Ezt viszont következetesen kell csinálni, akár 10 telefonhívásig is.
Ha mindig ugyanaz a személy zaklat, és tíz hívás felett van, akkor szerintem zakkant és nem a munkája miatt hívogat, hanem egyéb okból. Tiltsd le a számát, Face-n töröld.
A kedves reagálás nagyon ritkán működik és csak olyan esetben, amikor az emberek többsége azért megfontolja a lehetőséget és nem kell agresszívnak lenni az ügynöknek. Én pl a telefontársaság új ajánlatokkal bombázó fiatal srácaival szoktam kedves lenne, ők is azok és bár általában nem kell az ajánlat, volt már, hogy elfogadtam azt. Szóval, amelyik céggel amúgy is kapcsolatban vagy, érdekel a szolgáltatásuk, azzal érdemes kedvesnek lenni. Aki meg hideghívást indít valami tök érdektelen témában, azt gyorsan, lelkiismeretfurdalás nélkül lekeverni.
Egy időben úgy vettem fel a (ismerőseim által nem ismert számú) vonalas telefont, hogy "elmegyógyintézet, jó napot". Hetente voltak hívások az új bekötésú telefonon. Aztán leszoktak róla valamiért.
Ismeretlen számú hívónál mobilon is simán eljátszom, csak legyen elég nyomott a hang, mint aki végtelenül unja a portaszolgálatot...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!