Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Értitek ezt a reklámot?

Értitek ezt a reklámot?

Figyelt kérdés

Van egy ilyen rádiós reklám mostanában, hogy megy haza a nő és a férfi dicsekszik, hogy

- Nézd drágám! Ugye milyen szépen kifestettem a lakást?

erre a nő:

- Nagyon szép. De melyik a padló és melyik a plafon?

Aztán bemondják, hogy melyik bankhoz kell menni, met az milyen jó.


Ennek mi értelme van?

Egyrészt hogy lehet olyan hülye a feleség, hogy nem tudja megkülönöztetni a padlót a plafontól.

Másrészt a reklám mondanivalója alapján miért egy bank a megoldás arra, hogy a feleség meg tudja különbzötetni a két dolgot. Nem értem az egészet.

Ez egy nagy szar. A reklám ötletgazájának egy évig nem adnék fizetést.


2010. máj. 25. 14:23
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Szerintem a bankba csak azért kell menni,hogy vehessél festéket.De nem értem amúgy én se,meg nem ártana hallani a reklámot :S
2010. máj. 25. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

"De melyik a padló és melyik a plafon?"

következtetés: egyik bank olyan, mint a másik. :D

2010. máj. 25. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
nem azért, mert olyan rondán festette, hogy felismerhetetlen?
2010. máj. 25. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

nem azért, mert olyan rondán festette, hogy felismerhetetlen?



Hasznos volt számodra ez a válasz?



A válasz írója 71%-ban hasznos válaszokat ad.

A válasz megírásának időpontja: ma 14:37


és akkor a mondanivaló az, hogy menj a c..dis-hez, vegyél fel hitelt, hogy kifestethess egy festővel? Hát ez így mégszarabb.

2010. máj. 25. 14:42
 5/11 anonim ***** válasza:

"Ez egy nagy szar."


nem az. nézz magadba, megragadott, ezen agyalsz, valószínűleg a bank nevét is meg tudod mondani. az volt a cél, hogyha arra gondolsz, hogy bank, akkor ez a bank jusson az eszedbe.


de te még túl is teljesítetted a tervet, mert felraktad ide a kérdést és lesz egy halom ember, aki majd utána fog nézni, hogy miről is beszélsz.


a modern reklámnak már nem az a célja, hogy meggyőzzön téged arról, hogy ez vagy az a termék milyen jó. nincs rá idő. az emberek csak pillanatokra figyelnek a reklámra és a legtöbbször egyből el is felejtik. a modern reklán semmi mást nem akar, minthogy bevésödjön az agyadba egy név. és ezt el is érik. pl. azzal, hogy nem érted a reklámot, legközelebb újra meghallgatod, hátha kihagytál valamit, késöbb is ezen rágódsz stb. a bank neve meg beleég az agyadba. hiába mondod, hogy aki ilyen sz@r reklámra költi a pénzt, azzal te nem kezdesz, fél év múlva erre már nem fogsz emlékezni, a bank neve viszont ott lesz a fejedben.


ez egy tökéletes reklám, te meg tökéletes reklám-alany vagy. :)

2010. máj. 25. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

A válasz írója 81%-ban hasznos válaszokat ad.

A válasz megírásának időpontja: ma 14:52


van igazság abban, amit mondasz, de szerintem nem teljesen igaz. Az biztos, hogy a reklámnak az a célja, hogy az ember megjegyezze. Bár úgy tudom ezeket a bank reklámokat sokan nem tudják megkülönböztetni.

De szerintem ebben a konkrét esetben a reklám megálmodója tényleg azt hihettem, hogy milyen frappánsat alkotott. Néha már olyan jó reklámokat is hallani/látni. De ez nem az. Ez kábé ilyesmi. Kitalálok egy hasonló szar reklámot:


megy haza a gyerek a suliból.

-anyú. 1-est kaptam matekból.

A következő kép pedig, mondjuk, hogy egy repülőgépen szolgálnak fel egy pezsgőt.

És az üzenet: igyon ön is pezsgőt.

nyilvánvalóan a kis mihaszna hülyegyereknek semmi köze a pezsgőhöz. Ez a fenti reklám is kábé ennyire értelmes.

2010. máj. 25. 15:00
 7/11 A kérdező kommentje:

a másik, amit még utálok az ilyen ötlettelen reklámokban, amikor ismételgeti egymás szavait. Persze nyílván azért, hogy bevésődjön a hülye nézőnek az agyába, de ezt mégis ilyen természetes környezetbe helyezik. Pedig ez általában nem így történik.

Legalábbis nekem még nem volt ilyen beszélgetésem egy haverommal sem, hogy pl:

-úgy fáj a prosztatám.

erre a haverom:

-használj prosztatitisz nemfájitiszt.

erre én:

- prosztatitisz nemfájitisz?

Erre ő válaszul frappánsan:

- igen, prosztatitisz nemfájitiszt.

A végén meg éneklő hangon egy templomi kórus:

-la-la-la-la, prosztatitisz nemfájitisz..la-la-la


na milyen?

faja?

mehetek a cof..dishez reklámírónak?

2010. máj. 25. 15:04
 8/11 anonim ***** válasza:
Tegye fel a kezét, aki hallott már a kamatról :) Képiesen sugallhat olyasmit, hogy mi bizony megmondjuk, hol a padló meg a plafon (vagyis minimum és maximum). Ettől zseniális nem lesz, de meglehet, hogy jó hatásfokú eszközök ezek attól, hogy a belénk épített dumagép háta mögött történik az egész...
2010. máj. 25. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

na most hallottam

így van pontosan:

"

-NÉZD MILYEN SZÉPEN KIFESTETTEM A NAPPALIT

-BÜSZKE VAGYOK RÁD SZIVEM, DE MELYIK A APADLÓ ÉS MELYIK A PLAFON?

MI TÖBBET ADUNK… COFIDIS.."

2010. máj. 26. 09:10
 10/11 anonim ***** válasza:
Lehet itt nagyon okosakat rizsázni a "modern reklámról", de amig olyat is láthatok, mint a Totya párbeszéde az edzőjével valami ...credit-es reklámban, addig inkább ezt szeretném nézni. Annyira jó, hogy akárhányszor megnézném.
2010. máj. 27. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!