Értitek ezt a reklámot?
Van egy ilyen rádiós reklám mostanában, hogy megy haza a nő és a férfi dicsekszik, hogy
- Nézd drágám! Ugye milyen szépen kifestettem a lakást?
erre a nő:
- Nagyon szép. De melyik a padló és melyik a plafon?
Aztán bemondják, hogy melyik bankhoz kell menni, met az milyen jó.
Ennek mi értelme van?
Egyrészt hogy lehet olyan hülye a feleség, hogy nem tudja megkülönöztetni a padlót a plafontól.
Másrészt a reklám mondanivalója alapján miért egy bank a megoldás arra, hogy a feleség meg tudja különbzötetni a két dolgot. Nem értem az egészet.
Ez egy nagy szar. A reklám ötletgazájának egy évig nem adnék fizetést.
"De melyik a padló és melyik a plafon?"
következtetés: egyik bank olyan, mint a másik. :D
nem azért, mert olyan rondán festette, hogy felismerhetetlen?
Hasznos volt számodra ez a válasz?
A válasz írója 71%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: ma 14:37
és akkor a mondanivaló az, hogy menj a c..dis-hez, vegyél fel hitelt, hogy kifestethess egy festővel? Hát ez így mégszarabb.
"Ez egy nagy szar."
nem az. nézz magadba, megragadott, ezen agyalsz, valószínűleg a bank nevét is meg tudod mondani. az volt a cél, hogyha arra gondolsz, hogy bank, akkor ez a bank jusson az eszedbe.
de te még túl is teljesítetted a tervet, mert felraktad ide a kérdést és lesz egy halom ember, aki majd utána fog nézni, hogy miről is beszélsz.
a modern reklámnak már nem az a célja, hogy meggyőzzön téged arról, hogy ez vagy az a termék milyen jó. nincs rá idő. az emberek csak pillanatokra figyelnek a reklámra és a legtöbbször egyből el is felejtik. a modern reklán semmi mást nem akar, minthogy bevésödjön az agyadba egy név. és ezt el is érik. pl. azzal, hogy nem érted a reklámot, legközelebb újra meghallgatod, hátha kihagytál valamit, késöbb is ezen rágódsz stb. a bank neve meg beleég az agyadba. hiába mondod, hogy aki ilyen sz@r reklámra költi a pénzt, azzal te nem kezdesz, fél év múlva erre már nem fogsz emlékezni, a bank neve viszont ott lesz a fejedben.
ez egy tökéletes reklám, te meg tökéletes reklám-alany vagy. :)
A válasz írója 81%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: ma 14:52
van igazság abban, amit mondasz, de szerintem nem teljesen igaz. Az biztos, hogy a reklámnak az a célja, hogy az ember megjegyezze. Bár úgy tudom ezeket a bank reklámokat sokan nem tudják megkülönböztetni.
De szerintem ebben a konkrét esetben a reklám megálmodója tényleg azt hihettem, hogy milyen frappánsat alkotott. Néha már olyan jó reklámokat is hallani/látni. De ez nem az. Ez kábé ilyesmi. Kitalálok egy hasonló szar reklámot:
megy haza a gyerek a suliból.
-anyú. 1-est kaptam matekból.
A következő kép pedig, mondjuk, hogy egy repülőgépen szolgálnak fel egy pezsgőt.
És az üzenet: igyon ön is pezsgőt.
nyilvánvalóan a kis mihaszna hülyegyereknek semmi köze a pezsgőhöz. Ez a fenti reklám is kábé ennyire értelmes.
a másik, amit még utálok az ilyen ötlettelen reklámokban, amikor ismételgeti egymás szavait. Persze nyílván azért, hogy bevésődjön a hülye nézőnek az agyába, de ezt mégis ilyen természetes környezetbe helyezik. Pedig ez általában nem így történik.
Legalábbis nekem még nem volt ilyen beszélgetésem egy haverommal sem, hogy pl:
-úgy fáj a prosztatám.
erre a haverom:
-használj prosztatitisz nemfájitiszt.
erre én:
- prosztatitisz nemfájitisz?
Erre ő válaszul frappánsan:
- igen, prosztatitisz nemfájitiszt.
A végén meg éneklő hangon egy templomi kórus:
-la-la-la-la, prosztatitisz nemfájitisz..la-la-la
na milyen?
faja?
mehetek a cof..dishez reklámírónak?
na most hallottam
így van pontosan:
"
-NÉZD MILYEN SZÉPEN KIFESTETTEM A NAPPALIT
-BÜSZKE VAGYOK RÁD SZIVEM, DE MELYIK A APADLÓ ÉS MELYIK A PLAFON?
MI TÖBBET ADUNK… COFIDIS.."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!