Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Eladók! Néha ti is utáljátok...

Eladók! Néha ti is utáljátok az embereket?

Figyelt kérdés
Tíz-tizenegy órás műszakban dolgozom eladóként, és bár szeretem a munkám, néha nagyon elegem van... nem köszönnek, ugráltatnak, hülyeségeket kérdeznek, rosszindulatúak... ezzel csak én vagyok így? Próbálok úrrá lenni rajta, de néha szerintem látszik az arcomon az ellenérzés... :)
2010. márc. 19. 11:08
1 2 3 4
 21/40 anonim ***** válasza:
Ott még nem tartunk, hogy mindenki tudna netről rendelni... De ha majd igen, akkor is lesz kit basztatni. pl. a kiszállítókat, forgalmazókat ill. azm őket képviselőket stb.
2010. márc. 19. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/40 anonim ***** válasza:
100%

Jé!

Én vásárló vagyok(lennék) és pont az ellenkezőjét tapasztalom. Tisztelet a kivételnek.!

Bemegyek valahová, köszönök, és annyiban is maradunk. Olykor tapasztalom, hogy az eladók beszélgetnek egymással, a vásárlók meg állnak egyik lábukról a másikra.


Tegnap különösen jó élményben volt részem, amikor azt mondta az eladó, a gyerekeimet hagyjam otthon. merthogy még kicsik, és miközben kiszolgált, újra és újra utánuk kellett szaladnom, mert nem bírták cérnával a várakozást.

Azt hiszem, ez volt az utolsó alkalom, hogy oda betettem a lábam. de az olyan helyre is, ahol nem bánnak velem úgy, ahogy vásárlónak kijár.

2010. márc. 19. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/40 anonim ***** válasza:

Én meg az eladókkal vagyok így. Eleve nem vagyok bunkó, úgy megyek be valahova, hogy köszönök, ha kérdezik, hogy segíthetnek-e és nincs szükségem rá, akkor mondom, hogy "Köszönöm, csak nézelődöm". Csomószor volt már olyan, hogy odamentem megkérdezni valamit vagy ruhaüzletekben megkérdeztem, hogy hol a próbafülke és az eladó majdnem azt nem mondta, hogy "Mégis mi a francot akarsz te?". Megvolt olyan is, mikor bementem egy telefonos boltba érdeklődni, az eladó a körmét reszelte a pult mögött és ilyen holt lekezelő hangon mondta, hogy várjak már egy kicsit. Hát az ilyenektől ki tudok akadni. Már komolyan, felüdülés, mikor az emberhez kedvesen szól hozzá valaki. Elhiszem, hogy unalmas mindig mosolyogni, meg francnak sincs kedve jófejnek lenni a bunkó vevőkkel, de aki kedves, azzal miért kell lekezelően beszélni? Én pl. a munkahelyemen a főnökömmel vagyok úgy, hogy ha bunkó velem, akkor nem hagyom magam, én is az vagyok, de ha kedves, akkor hiába tudom, hogy már mennyi feszültséget okozott, kedves vagyok vele, mert muszáj.

25/N

2010. márc. 19. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/40 anonim ***** válasza:
Mindkét részről vannak bunkó emberek!Nem azon múlik,hogy ki a vevő és ki az eladó.Én vevőként úgy oldom meg ha nem köszönnek vissza,hogy addig köszönök folyamatosan ameddig nem esik le nekik!Csudajó nézni,ahogy elpirulnak és köszönnek végre XD Ezt tudom ajánlani az eladóknak is :)
2010. márc. 19. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/40 anonim ***** válasza:
Az eladói szakma nagyon összetett munka. Szinte egész munkaidő alatt topon kell lenni. Sosem lehetsz ideges, fáradt, türemetlen. Ezt igazán akkor értenéd meg, ha a saját üzletedet vezetnéd és ettől függne az életed. Csak azt mondhatom, ne utáld az embereket, mert - így, vagy úgy - belőlük élsz.
2010. márc. 19. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/40 anonim ***** válasza:
100%
Nekem volt egy amúgy nagyon kedves kolleganőm,akinek olykor elszállt a türelme,és akkor grimaszolt,keményen válaszolt,és nem volt előzékeny a vevőkkel.Igen rosszul éreztem magam miatta,és ha minden bajom és emberundorom van,mindig eszembe jut,és még őszintébben tudok mosolyogni az emberekre.Én úgy érzem,rám vannak utalva(rám bízva)a vevők,és ettől mindig új erőre kap bennem a kedvesség.
2010. márc. 19. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/40 anonim ***** válasza:
47%
Először is, az eladónak az a munkája többek között, hogy illedelmesen, és nagy mosollyal az arcán köszönjön az embereknek. Ezért (is) kapja a fizetést. A vevő adja a pénzt, tehát ő azt tesz amit akar, nem áll kötelességében köszönni. Ettől mondjuk még lehetnének az emberek kedvesebbek is, de én már láttam nemegyszer olyan eladót, aki majdnem a klienshez vágott valamit, holott az kedves volt. Itt a kérdés, hogy ha fizetnek is érte miért nem képes legalább egy kicsit rendes lenni???
2010. márc. 19. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/40 anonim ***** válasza:
"A vevő adja a pénzt, tehát ő azt tesz amit akar" -ez nagy tévedés! Mert van emberi oldala is! Az senkit nem mentesít a bunkóság alól, hogy Ő ADJA A PÉNZT!!!
2010. márc. 19. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/40 anonim ***** válasza:
76%

Tényleg nem mentesít, de ugyebár a főnök is megengedheti magának, hogy ne köszönjön, vagy hogy épp morcos legyen, az alkalmazott pedig nem tesz semmit, merthát tőle kapja a pénzt. Azt meg senki sem emlegeti fel, hogy "ma a főnök nem köszönt, nem mosolygott". Na ugyanez a helyzet az eladó-vevő szituációban is, hiszen abból a pénzből fizetik majd ki amit a vevő ad neki. Szóval legyen csak kedves az az eladó, mert attól függ, hogy megy-e még oda a vásárló.

Elnézést ha nagyon negatív hangnemű lett a bejegyzés, de az utóbbi időben nagyon sok kellemetlen eladóval volt dolgom.

2010. márc. 19. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/40 anonim ***** válasza:
Én is eladó voltam, a legdurvább beszólás: "anyádnak magyarázzad meg, hogy ez hét mm-es!"- mondjuk ezt nem teheti meg azért mert ő adja a pénzt! Megkértem, hogy távozzon a boltból. Ez egy nagyon szélsőséges példa volt, de erre gondoltam, amikor az emberi oldalát említettem. Én olyan boltban dolgoztam, ahol KÖTELEZŐ a köszönés, és ez nekem nem is esett nehezemre, mert eleve teremtett egy tiszteletteljes hozzáállást mindkét félnél. Utána sokkal könnyebb volt kommunikálni. mellesleg, aki kereskedelmet tanult, mindegy mikor, ezt tanítják meg először! Az eladónak kell előre köszönni.
2010. márc. 19. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!