Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Eladók! Néha ti is utáljátok...

Eladók! Néha ti is utáljátok az embereket?

Figyelt kérdés
Tíz-tizenegy órás műszakban dolgozom eladóként, és bár szeretem a munkám, néha nagyon elegem van... nem köszönnek, ugráltatnak, hülyeségeket kérdeznek, rosszindulatúak... ezzel csak én vagyok így? Próbálok úrrá lenni rajta, de néha szerintem látszik az arcomon az ellenérzés... :)
2010. márc. 19. 11:08
1 2 3 4
 1/40 anonim ***** válasza:
94%
Erre Görög Ibolya azt mondta: "akkor menjen el harangöntőnek" :-))
2010. márc. 19. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/40 anonim ***** válasza:
81%

Én meg vevő vagyok...

A minap történt a boltban, otthon, ahol mindenki ismer, mindig ott vásárolok.

Kristályvizet vezzem, egy 6-os zsugorral.Kérdi a pénztáros TŐLEM!, hogy mennyibe kerül..mondom neki v.melyik nap 89 ft-ért vettem.Erre megkérdi a másik pénztárost, mennyi a szentkirályi á.víz?Mondja neki, hogy 119 ft.Mondom de ez csak sima kristályvíz,és 89 ft-volt.

Erre hozzám fordul az a pénztáros, akinél fizettem, hogy jó akkor 109 ft.KELL???Na már bocsika, de ő dolgozik ott, nem neki kell(ene) tudni???És ha velem így viselkedik. akik ismerjük egymást, hogy beszél idegennel???

Nem azt mondom, hogy a vevő mindent megtehet, de azért(is) vannak az eladók, hogy a vevőt tájékoztassák..nem?Ha nem találok vaéamit, akkor kit kérdezzek ha nem őt?

Arról nem beszélve, hogy nem köszönnek, és stb.....úgyhogy ez oda vissza igaz, és TISZTELET a kivéteének!!!!!

2010. márc. 19. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/40 anonim ***** válasza:
95%

Voltam már eladó is, és persze vevő is, hiszen az eladó is vásárló :) Eladóként sokszor tapasztaltam, hogy hiába köszöntem, ezt nem viszonozták, ha valamit mondott is az illető, azt csak pökhendien odavakkantotta (mármint nem köszönést, hanem ha kért valamit), még azt sem tette hozzá, hogy "kérem", a köszönömről nem is beszélve.

Ellenben vevőként is sokszor megtörténik az, hogy köszönök a boltban, de nem viszonozzák az eladók. Volt, hogy a pénztárnál távozáskor elköszöntem, nincs válasz, megismételtem hangosabban, erre az eladó megkérdezte, hogy "parancsol mégvalamit?". Mondom neki "Egy viszlát jól esett volna.", erre csak legyintett.


Szóval szerintem nem lehet csak a vevőket, vagy csak az eladókat hibáztatni, egyszerűen bunkók az emberek, sajnos mind a két oldalon. Akár melyik végén állok a kasszának, sokszor hiába vagyok illedelmes, mert nem viszonozzák. Annyi a különbség, hogy ha az ember vásárló szerepben megy be a boltba, akkor nincs főnöke, tehát nem követeli meg tőle senki a kultúrált viselkedést, míg az eladótól a fönök megköveteli (megkövetelhetné). De sajnos erre sok helyen nem fektetnek hangsúlyt.

2010. márc. 19. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/40 anonim ***** válasza:
53%

Én az eladókat utálom. Jó vevőként probálok olyanért nem szólni, ami nem az eladó hibája, bár idegesít, amikor az Auchan pénztáros szinte átlapozza az újságot, hátha kipottyan belőle egy plazmatévé vagy nem tudom mire számít. Meg megemelteti a bevásárlókocsit.

De miért nem mész máshova dolgozni, van egy ilyen törvény, mint annó a zsidóknál, csak eladó lehetsz?

Köszönés, nyilván kölcsönös, van olyan elaDÓ AKI ELŐRE KÖSZÖN, VAN AKI NEM IS FOGADJA A KÖSZÖNÉST.

Mit értesz ugráltatás alatt? Azért vagy ott, hogy kiszolgálj.

Az ami neked hülyeség, még nem biztos, hogy másoknak az.

Rosszindulatúak? Miben, ott akarják elkölteni a pénzüket, ahol te dolgozol? Ha ők nem lennének valszeg, neked se lenne munkahelyed és fizetésed.

2010. márc. 19. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/40 anonim ***** válasza:
89%

Hm. Én általában mosolyogva köszönök az eladóknak, kedvesen beszélek hozzájuk (még ha jogosan nekem állhatna feljebb, akkor is), érdekes módon sosem bunkók velem, ők is figyelmesek, segítőkészek. Persze van egy-kettő paraszt, de igazából pár mondat után már ők érzik kínosnak a saját bunkóságukat a folyamatos mosolygásom mellett, és váltanak =)

Egy mosoly megold mindent.

2010. márc. 19. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/40 anonim ***** válasza:
100%

Én sokáig dolgoztam eladóként (és talán még fogok is), de nem utálom az embereket. Perzse mindenkinek vannak rossz napjai, de aki alapvetően nem élvezi, hogy emberek között van és velük kell foglalkoznia, annak nem kell eladónak mennie.

Az hogy ugráltatnak, meg hogy hülye kérdésekre válaszolj, az a munkád része.

Tényleg vannak rosszindulatú és bunkó vevők is, de mondjuk rólam lepereg, ha nem köszönnek, én köszönök, és általában kedves és mosolygós vagyok, innentől kezdve az ő baja.

Amúgy én örültem, ha hülyeségeket kérdezgettek, vagy ugráltattak, mert úgy sokkal gyorsabban megy az idő.

2010. márc. 19. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/40 anonim ***** válasza:
54%

azért a rosszindulatról tudnék mit mesélni! És félreértés ne essék, az eladó nem azért van, hogy bárkit is kiszolgáljon és emiatt ugráltatni lehessen és úgy beszélni vele, mint a kutyával. Hanem azért van ott, hogy SEGÍTSEN és TÁJÉKOZTASSON. És azt is felejtsük el, hogy bele taposok, mert vevő vagyok, megtehetem, mert belőlem van a pénze. Ez undorító hozzáállás, és mi vásárlók ugyanúgy rá vagyunk szorulva az ő szakértelmükre és segítségükre, mint ahogyők ránk. Tehát ez sztem kölcsönös dolog.

Én egy szolgáltató cégnél vagyok értékesítő. Az ügyfelek jönnek hozzám mindenkinek köszönök, de előfordul, hogy annyit nem mondanak, hogy bú vagy bá. A kedvencem amikor kioktatnak arról, amit nem is tudnak. Amikor megmagyarázzák, hogy azt ők tudják, hogy nem úgy van, ahogy én mondom, hanem ahogy ők gondolják. Ja, persze, majd én is odamegyek egy pékhez és kioktatom a kenyérsütésről, nem?

És igen, rosszindulatú emberek is vannak, akik szívesen aláznak, akik sok más ügyfél előtt kijelentik, hogy hülye vagy és nem értesz semmihez, csak azért mert valami nem úgy van, ahogy ők gondolják. Olyan is előfordult, hogy egy üf azért hazudott és feketítette be az értékesítőt, hgy megkapjon egy olyan dolgot, ami nem járt neki, vagy jóváírást kapjon. Sokan szeretik kiforgatni a szavakat és utána teljesen máshogy előadni a történteket.

2010. márc. 19. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/40 anonim ***** válasza:
89%

Az a munkád, hogy kiszolgáld a vevőket, akkor is, ha hülyeségeket beszélnek.

Én informatikus vagyok, ugyanúgy emberekkel dolgozom nap mint nap, és 90%-uk "hülyeségeket" beszél és kérdez(azaz csak nem ért hozzá), mégsem utálom őket ezért. Akkor sem, ha jól megugráltatnak, akkor sem, ha néha lehetetlen dolgot akarnak, és nem értik, miért lehetetlen az. Ez a munkám, ezt vállaltam, ahogy te is.

2010. márc. 19. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/40 anonim ***** válasza:
100%

Én szakácsnak tanultam és tőlem is kérdeznek ám hülyeségeket a vendégek, de hát ez van.

Pl a tarhonya az nem tészta, ezt csak úgy kijelentette egy vendég. Na bumm, tűrök, nyelek, én normálisan állok hozzájuk, az én lelkiismeretem tiszta.

2010. márc. 19. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/40 anonim ***** válasza:
85%
Persze, mindenki találkozik olyannal, hogy a munkája során "hülyeséget" kérdeznek, hiszen azért én dolgozom az adott helyen, mert én értek hozzá. De azért akadnak olyanok, akik pusztán kötekedésből kérdeznek hülyeségeket. Ez két külön dolog. Sajnos a bunkóknak sem lehet megtiltani, hogy vásárolni járjanak, mint ahogy a bunkó eladókat sem tudom én egymagam kitiltani a boltokból (bár ha rájuk sok a panasz, őket kirúgják, de a vevőt nem fogják).
2010. márc. 19. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!