Titeket nem idegesít vagy bosszant, hogy a reklámok készítői és azok megbízói teljesen hülyének nézik a fogyasztókat?
2-es kommentelőnek:
Aki szerint a marketing és a reklám "arról szól, hogy minél jobban tudjál hazudni", az maga is része a problémának.
Valójában a marketing az elégedett, visszatérő vásárlók számának a növeléséről (kéne, hogy) szól(jon). Az ilyen embereknél jobb reklám nincs.
Akik a hazudozásban igyekeznek túllicitálni egymást ahelyett, hogy arra törekednének, hogy a vásárlói elégedettséget növelő megoldásokat vezessenek be, maguk alatt vágják a fát. A multik esetében tovább tart, amíg kidől a fa, mert vastagabb a törzse - de az eredmény ugyanaz.
A kérdezőnek:
Megtanultam örülni annak, amikor észreveszem a reklámokban a rejtett, nyájszellemre nevelő üzeneteket. Pl. amikor a milliárdos lottónyeremény nevetségesen alacsony esélyét egy használt motorról szóló, bekarikázott újsághirdetés képével próbálják eladni - azt sugallva, hogy ha valaha nagy lóvéhoz jutnál, te akkor is gondolkozz kicsiben, mert neked az való.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!