Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Tényleg ki fogják vonni az...

Tényleg ki fogják vonni az M41-es (csörgő), és az M62-es (szergej) sorozatú mozdonyokat a forgalomból?

Figyelt kérdés

Olvasgattam róluk, és írták, hogy sokukat "remotorizálták", azaz új motort tettek bele és még jók valameddig. Valamint, hogy csörgőből egyre kevesebb van, a szergejek száma meg a negyedére csökkent.


Villamosítás ide vagy oda, mikorra várható, hogy ezeket a nagy teljesítményű és tényleg jó mozdonyokat sajnálatos módon teljesen kivonják a forgalomból?



2013. jún. 9. 19:12
 1/4 bamboochatheone ***** válasza:
83%
És akkor majd BZ-kel fogják húzni a tehervonatokat a feszmentes sínpárokon? Ezeknek a mozdonyoknak még nagyon sok kilómétert kell menniük hogy kivonják őket.:D
2013. jún. 10. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:
Dízelmozdonyra mindig szükség lesz, villamosítás ide vagy oda. Nem éri meg minden szir-szar iparvágány fölé kihúzni a drótot, a vonatot meg meg kell tolatni ott is.
2013. júl. 14. 02:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
80.fővonal vége:sose lesz villamosítva,Miskolcon hatalmas az állományuk,és bánrévére is sokat járnak+az ottani tehervonatokat M62 húzza,akkor is ha van drót,mert túl sok macera lenne a cserékkel.Sokáig csörögnek még a hazai vaspályákon.A csörgők nem hiszem,hogy rohamosan fogynának,de Miskolcon rengeteg tartalékos van a GF.-en.
2014. nov. 1. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:
Akárhogy is az ember szívéhez nőttek ezek a gépek, remot ide vagy oda kiöregednek, elhasználódnak, nem felelnek meg rengeteg új előírásnak kritériumnak, így mindegyikre a bontó vár végül. (kivéve a múzeumi megőrzésre szánt példányokat) Diesel gépekre persze mindig is szükség lesz, de nem kell aggódni rengeteg gyártó tucatszám ontja a korszerű vasakat, csak pénze legyen rá az adott társaságnak. Summa summarum, épp úgy mint az ember (ideális esetben) nem tartja meg az idők végezetéig az autóját sem, mert a kor előre haladtával fokozatosan csökken a használati értéke, és nő az üzemben tartási költsége, nincs ez másként ezekkel a mozdonyokkal sem, de épp úgy mennek a Szilik és Gigantok is a lecsóba egymás után. Aztán kérdezz csak meg egy mozdonyvezetőt, miután át ült egy Taurusra, hogy inkább nosztalgiázna tovább a régin, vagy áldja az eget, hogy új gépre osztották be. Persze amilyen anyagi helyzetben vannak a vasúttársaságok idehaza, nem kell tartani a tömeges eltűnésüktől még a közeljövőben, sajnos messze túl kel szolgálniuk az üzemidejüket mire kivénhedt gépeink végre megtérhetnek az örök vaspályák birodalmába.
2014. nov. 11. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!