Létezik ilyen ember? Kort és nemet írj!
mesélj már erről a prostitúciós hálózatról.
lehet itt az ideje felregisztrálnom.
Én legszívesebben szabadulnék tőle, csak sajnos ott folyik az élet, és aki kimarad, lemarad. És itt nem csak a haverokra gondolok, hanem pl. egyetemen az évfolyamok csoportjaiban osztják meg a jegyzeteket. Többször töröltem már magam, de valami miatt mindig vissza kellett regisztrálnom. Előfordult már olyan is, hogy nem hívtak meg valahova, és amikor rákérdeztem, annyi volt a válasz, hogy "Facebookon hívtuk meg az embereket. bocsi, hogy nem hívtunk meg, de te nem vagy fenn".
23/F
Most akkor a csajod belépett a fbodba és rájött, hogy a nagyijával hetyegsz? Vagy mi a baj?
És egyébként van olyan ismerősöm, aki törölte magát, de ő se a reklámok miatt, hanem mert az emberekből volt elege.
Egyébként kapcsolatot tartani és szervezni jó az oldal, én erre is használom.
Ja, mégvalami: az emberek ilyenek, nem az eszközök...
Sokan támadják a facet és el kell ismerni hogy a közösségi média már a kezdetektől fogva eszköz a multik a hatóságok, de még a szomszéd Pista bácsi kezében is.
Azt viszont senki sem említi hogy ha helyesen állunk hozzá a dologhoz az eszköz magában remek lehetőségeket rejt. A reklámok csak arra hatnak aki fogékony rá. Nem kell mindenféle szemetet lájkolni, le kell tiltani a spamolókat. Azokat az ismerősöket akik csak a sz@rt ontják magukból meg törölni kell. A személyes adatait meg mindenki úgy védi ahogy tudja (ilyen pl. a születésnap amit 10 emberből 9 napra pontosan megad hogy időben felköszöntsék az ismerősei)
Végeredményben: Igen létezik, csak ők maguk sem látják át hogy a saját hülyeségük miatt válnak termékké. A felhasználói privilégiumokat meg kell őrizni és nem szabad átesni a ló túloldalára. Ez kb. olyan mintha valakinek azért nem lenne TV-je mert butítja a sok reklám.
"A reklámok csak arra hatnak aki fogékony rá."
Mindenki fogékony rá, csak van, aki nem tudja/nem hiszi el, hogy az.
"Mindenki fogékony rá"
ja bocs, ők nem emberek. te szerencsétlen.
VAGY
ha meg úgy értetted, hogy a célközönség akkor nem mondtál semmi okosat. a reklámnak pont az a lényege. te ostoba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!