Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Hogy kellene reagálnia az...

Hogy kellene reagálnia az eladónak a szenvtelen vevőre?

Figyelt kérdés
Ott van az, hogy az ilyen munkához szükséges a megfelelő mennyiségű alázat. De hol a határ? Velem pl ordibált is már vevő, pedig nem tettem semmit, de szokott lenni flegma, undok, gúnyolódó stb vásárló is.
2012. nov. 15. 19:50
 1/9 Shai-Hulud ***** válasza:
100%

Fapofával. A sértést nem kell felvenni, a vevő majd elmegy haza, de te ott maradsz, és holnap is dolgoznod kell...

Sz@rjál rá nagy ívben...

2012. nov. 15. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 Pietrosol ***** válasza:
70%

Szia!


Az a helyzet,hogy elsősorban emberek vagyunk,de erről nagyon sokan megfeledkeznek és felveszik a vásárló-eladó,orvos-páciens,rendőr-állampolgár,stb...szerepeket!Ha átlátod az esetleges szerepjátszást és békésen felhívod erre a vásárló figyelmét,valószínű,hogy könnyebben megoldódnak az általad említett kritikus helyzetek!De ehhez az kell,hogy ne érzelmileg viszonyulj az ilyen szituációkhoz,hanem annak tudatában,hogy mindketten emberek vagytok!

Az igazságért békésen is ki lehet állni!

2012. nov. 15. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 Pietrosol ***** válasza:
35%
De ronda az ott!Szóval szerepeket!
2012. nov. 15. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Hat... en nem kimondottan elado vagyok, de ugyanugy emberekkel dolgozom es azt mondom, gyakorolni kell ezt is. Eleinte volt, hogy lecsaptam a telefont, vagy ugyanolyan hangnemben valaszoltam vissza. Aztan megtanultam, hogy en azert kapom a fizetesem, hogy a kliensek meg legyenek elegedve, tehat akkor is nekik van igazuk, ha tortenetesen nincs. Elnezest kersz, mosolyogsz es vegzed tovabb a dolgod. Volt olyan eset, hogy ez "csodat muvelt", az elegedetlen kliens kisse meghokkent, majd tudtomra adta, hogy ez igazan nem az en hibam szemely szerint, nincs neki velem semmi problemaja.
2012. nov. 15. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
54%
Akkor én is kérdezek. Én mint vevő megsértődhetem, és elmehetek-e egy másik üzletbe, ha amikor belépek, és köszönök, az eladó, annyit se mond, hogy bikkmakk?
2012. nov. 15. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Nekem az a tapasztalatom,hogy a dühöngőt, az undokot, a gúnyolódót mind le lehet szerelni halk, udvarias kedvességgel.
2012. nov. 15. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
#5- nek: Szived joga. Az olyan emberek nem valok eladonak, sajnos en is talalkoztam sok hasonloval. Legkozelebb masik uzletet valasztok :)
2012. nov. 16. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Ötödik vagyok, és ebben egyetértek. Ha visszafogott vagy és udvarias, akkor nem tudja, hogyan viszonyuljon a dühöngő fél ehhez az új helyzethez. Én ezt rosszul viselkedő alsó tagozatos osztálynál vetettem be.
2012. nov. 16. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:
Nagyon nyugottnak kell lenned. Mosolyogj! Legyél kedves! Nagyon-nagyon kedves legyél! Ha meg kiment, legyél olyan mérges, amilyen csak tudsz! De aztán a következő vevővel nagyon rendesnek kell lenni. Tudom, nehéz ezt így megcsinálni. Elismerésre méltó, ha sikerül! Én szorítok neked, "a leghatalmasabb ember az, aki legbőszebb ellenségére őszintén mosolyog" ezt is egy hatalmas ember mondta. Hajrá! Éljenek a bolti eladók!
2012. nov. 17. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!