Nagyon mérges vagyok egy futárszolgálatra akik szerintem átverik az embereket szeretnék nekik egy észheztérítő e. mailt írni, szerintetek mit lehetne bele írni?
a lényeg hogy NEM telefonál a kiszállítás előtt, csak ha sikertelen ?!?!, és utána max. 5 munkanapig lehet velük egyezkedni ((?!)) másrészt tök lehetetlen időpontokat adnak meg (8 és 17 között)
na most ezzel az a baj hogy engem ne hívogassanak amikor az iskolában vagyok egy fontos órán. és 8-17 óra hát akkor mikor megyek el boltba? egésznap ezeket várjam? most tök ideges vagyok valami szívhezszólót akarok amiből átjön hogy soha többet nem rendelek és amugy is sz@@r a rendszerük, egyszer is elég volt rendelni tőlük,, mit írhatnék nekik?:
na jó látom nem igazán veszitek a lapot
nem vagyok hajlandó többet fizetni a kiszállításért mint a cuccért.
szerintem ez nem csak az én hibám hanem a céggel is vannak gondok majd ha holnap idehozza akkor megmodnom meilyik cég gvel kezdődik és s-sel végződik a másik a dpd az meg olyan hogy drágább a kiszállítás mint a cucc maga
Hívd fel a futárt és beszéld meg vele,hogy mikor lenne jó neked.Kihozza,te átveszed és nem rendelsz onnan többet.Amúgy is nem kötelező a futárszolgálat,postán is átveheted.
Tudod mit ?Kérd az iskoládba.Anyum is úgy szokta.A munkahelyére viteti,és ott átveszi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!