Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Nagyon mérges vagyok egy...

Nagyon mérges vagyok egy futárszolgálatra akik szerintem átverik az embereket szeretnék nekik egy észheztérítő e. mailt írni, szerintetek mit lehetne bele írni?

Figyelt kérdés

a lényeg hogy NEM telefonál a kiszállítás előtt, csak ha sikertelen ?!?!, és utána max. 5 munkanapig lehet velük egyezkedni ((?!)) másrészt tök lehetetlen időpontokat adnak meg (8 és 17 között)

na most ezzel az a baj hogy engem ne hívogassanak amikor az iskolában vagyok egy fontos órán. és 8-17 óra hát akkor mikor megyek el boltba? egésznap ezeket várjam? most tök ideges vagyok valami szívhezszólót akarok amiből átjön hogy soha többet nem rendelek és amugy is sz@@r a rendszerük, egyszer is elég volt rendelni tőlük,, mit írhatnék nekik?:



2012. máj. 2. 16:04
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
Ez általános eljárás, ne fújd fel magad! Sok webáruháznál van lehetőség átvételi pontba rendelni. Ha nagyobb városban laksz, ezt a formát ajánlom neked. Esetleg lehet kérni a szállítást egy olyan, közelben lakó ismerős címére, aki a nap nagy részét otthon tölti.
2012. máj. 2. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
79%
EMBER Mikor hozza ki éjfélkor?
2012. máj. 2. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
64%

Nem igazán értem a gondot...

A futárszolgálat oldalán kell legyen egy szabályzat, ahol leírják az összes részletet a rendelésről, szállításról, reklamációkról stb... Ha ennek megfeleltek, akkor ennyi, a rendeléssel Te elfogadtad ezt a szabályzatot.

Ha ennek az írott doksinak nem felelt meg a kiszállítás valamilyen szempontból, akkor érdemes panaszt tenni (értelmes, udvarias levélben).


Ha nincs közzétéve ilyesmi, az gáz, ámbár olyan cégtől, akinek nincs, nem is érdemes semmit rendelni.


Tényleg nem értem, mi a panaszod velük, mert nem túl összefüggő a szöveg, mondjuk amire úgy látom ki vagy akadva, az a 8-17 óráig való szállítás, hát ki kell ábrándítsalak, a legtöbb cégnél ez ugyanígy van. És neked még egyszerűbb suli mellett, de mit csináljon, aki napi 8-10 órát dolgozik?

2012. máj. 2. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
Ők tök szabályosan jártak el. Attól hogy te suliban vagy, nem tudod megoldani az átvételt ez normális időnek számít... Szerinted ők fognak alkalmazkodni hozzád? Szerintem ne írj nekik emailt, teljesen felesleges, nem tudom mire számítottál egy futár cégtől?!
2012. máj. 2. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 A kérdező kommentje:

az a baj hogy ha én iskolába vagyok akkor nem tudom felvenni a telefont :@@@

és a munkanapon mindenki dolgozik szval jó lenne előre egyeztetni hogy mikor hozza. érdekes más szolgáltató kéeps erre....

2012. máj. 2. 16:19
 6/15 anonim ***** válasza:
Csak úgy kíváncsiságból. Melyik futárszolgálatról van szó?
2012. máj. 2. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:

"Csak azért, mert te írtad."


Ez asszem nem engem minősít...

2012. máj. 2. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:

16:18ason hatalmasat röhögtem! Amúgy igaza van... :-D


Kérdező: Órán nem tudod felvenni a telefont, ez természetes, kinyomod majd a szünetben visszahívod őket, egyeztetsz velük egy számodra megfelelő időpontot. Ez így nem megoldható?

2012. máj. 2. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:

Na jó, de mikor tudnák kihozni?? Ők is akkor dolgoznak.

Ha tudod, hogy munkaidőben sosem vagy otthon, akkor máshova rendelt: nagymamához, szomszédhoz, munkahelyre... mit tudom én, valahova. Ezt neked kell megoldani, a te érdeked, hogy megkapd a dolgodat, a te rendelésedről van szó...

Ők vállalják, hogy idehozzák ilyen és ilyen feltételekkel (ezeket előre megadják), te elfogadtad, hogy oké, ezekkel a feltételekkel kell, ezt kifizetem, kész. Azt ne várd, hogy valaki hajnalban vagy éjjel csak azért dolgozzon, mert neked ilyen "extra" igényeid vannak.

Vagyis, el lehet persze várni, de akkor azt meg kell fizetni. Ne félj, ha felajánlasz nekik érte úgy 50.000,-, még a WC-re is utánad viszik...

2012. máj. 2. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
Le fogják szarni, hogy írsz-e nekik vagy sem. Konkrétan kb. biztos nem fogja izgatni őket az e-mailed... Kiindulva az én esetemből. Szülinapi ajándékot rendeltünk, a szülinap előtt 2 héttel megrendeltük, mert hát azt írták az oldalon, hogy hát 2 hét a szállítás. Nem hogy 2 héten belül nem jött meg, kb. 1 hónapot vártunk a csomagra. Írtunk egy e-mailt, hogy most ilyenkor mit lehet tenni, vagy, hogy tekintsenek el a szállítási költségtől, ha már ennyit vártunk, különben megtesszük a megfelelő jogi lépéseket stb, de nem érdekelte őket. Válaszoltak rá, hogy nem hajlandóak változtatni a szállítási eljárásokon és ennyivel letudták az egészet. Teljesen felesleges törnöd magad ilyen hülyeség miatt, hogy felhívnak-e vagy sem és, hogy mikor hozzák ki a megrendelt tárgyat.
2012. máj. 2. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!