Ebben az esetben igaza volt a sofőrnek?
Ideiglenesen a vendéglátásban dolgozom, már 1 hónapja lassan.
A főnök nem lenne rossz arc, de ha van egy kis stressz akkor elviselhetetlen idegbeteggé válik amit sajnálok mert ezt leszámítva nagyon jó fej lenne viszont ilyenkor akkora paraszt, hogy a 10 éve üzemeltetett boltjában a legrégebbi alkalmazott is 2 éve van itt, és ő sem normális.Általában fél évet bír az átlag (én sem fogok többet)
Pénteken jött volna áru, a sofőr meg is érkezett, leparkolt, és az autó egyik kereke beleért a virágágyás földjébe de a virágot nem nyomta le.
Erre az amúgy más miatt ideges főnök elkezdte szidni a sofőrt, hogy hogy lehet ennyire hülye.
Az csak nézett, majd pakolt tovább, a főnököm meg mondta neki, hogy azt az árut ide, azt oda, meg ilyeneket mondott neki,hogy ezért vagy te csak egy sofőr mert ezt sem tudod stb....
A pasas meg egyszer csak annyit mondott neki, hogy -elmész te a francba (ezt válogatott trágársággal), megfogta a ládáit az áruval együtt, lendületből behajította a teherautóba, felcsukta a hátfalat, mondta a főnöknek, hogy majd bevásárolsz a Tescoba, és nagy gázzal elhajtott.A főnököm meg futott utána, hogy ezt nem teheted, mit képzelsz, hívta a céget ahonnét rendeltünk, ott felhívták a sofőrt aki azt mondta hogy egy ekkora patkánynak nem hajlandó kivinni az árut, és a történtek tudtában a cég is a sofőrnek adott igazat, azt mondták, hogy hétfőn újra kiszállítják ha emberszámba veszik a sofőrjeiket.
A főnököm meg fel van háborodva, hogy amit 250-ért kapott volna azt 300-ért tudta bevásárolni és hogy ez veszteség neki, szóval egész nap ideges volt.
Majd miután jól sikerült a szombat, már azzal jött, hogy hétfőn egy ezres jattot adjunk a sofőrnek meg kávéval is kínáljuk meg.
Még sosem láttam hogy bárki is elküldi a francba, nagyon tetszett ahogy a sofőr reagált, igaz velünk szúrt ki mert 1.5 napig idegbeteg volt a főnök, de nekem valahogy tetszett az irány.
- A sofőr hibázott. Neki a feladata csak az áru átadása lett volna és semmi más. Helyette kárt tett az ügyfél tulajdonában, megsértődött és a feladatát sem teljesítette.
Ha már szóba jöttek az érzelmek: szimpátia kialakítása helyette lejáratta a céged főnökét az alkalmazottai előtt, pontosabban nem járatta le, de meggyengíthette.
A sofőr nem csak a főnököddel tolt ki, a saját főnökének hírnevét is kockára tette.
- A fönököd lehet tévesen azt hiszi, hogy többet ér másoknál és az ember nem annyira fontos, mint a szolgáltatás és a rang. Vagy csak védeni akarta a szállodát és az ügyfeleket egy tapintatlan iskolázatlan bunkótól, aki azt hiszi hogy bármit lerombolhat, ami nem a dolga (vagy ahhoz is hülye, hogy ezt észrevegye).
- A szállító cégnek bocsánatott kellett volna kérni. Az nem baj ha védik az alkalmazottaikat, mert csak úgy tudnak jól működni. A megrendelt szolgáltatásban viszont a sofőr csak a szükséges rossz elem. Nem őt rendelték, hanem az árut.
Morálisan igaza volt, alkalmazottként nem. Nagy szerencséje, hogy a munkaadója kiállt mellette, az is jogos lett volna a munkaadója részéről, ha kirúgják ezért.
De félreértés ne essék, ha pl. egyéni vállalkozóként vagy cégtulajdonosként vagy a főnöke előzetes engedélyével reagált volna így az üzleti partnere nem elfogadható viselkedésére, akkor teljesen OK.
Magánemberként meg természetesen igaza volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!