Miért van az, hogy sok bolti eladó lekezelően, félvállról beszél az emberrel? Benneteket nem idegesít?
mutatkozz be neki: hallo, én vagyok a vevő....
bár speciel velem nem beszélnek lekezelően, lehet, mert én se teszem...persze kivéve pár bunkót, akik a vásárlók könyvében kötnek ki ;)
Szerintem hazai specialitás.
Külföldön ha az 500ik cipőt próbálod föl és akkor se veszed meg,uolyan kedvesek és előzékenyek veled.És nem erőltetik, ez zsigerből megy nekik.
Hiába,kis hazánkban ez a jellemző.(tisztelet az oly kevés kivételnek)
Ilyenek sztem mindenhol vannak(sajnos)
még középiskolába járok, kereskedő szakra, itt is állandóan azt tanítják h legyen kedves 1 eladó, alapszabály:) (bár nem az akarok már lenni..)
Engem még az idegesít, hogy "Kérem emelje fel a táskáját"
Szerintem ez baromi sértő, mellesleg, ha lopni akarnék se odatenném tuti, szóval felesleges művelet, és még megalázó is:S
Ha alapból morcos/bu.nkó, az ellen nem lehet mit tenni sajnos. Én mindig azt mondom, hogy azzal sokkal több vevőt meg lehet fogni, ha kedves az eladó.
Vannak pozitív tapasztalataim is. Volt egy kis ruhabolt, nagyon szerettem bemenni, mert ha vettem valamit-ha nem a hölgy készségesen segített. Vagy volt olyan húsbolt, ahol igen udvariasan viselkedtek velem és a szebb husikat válogatták ki . (pedig nem vagyok extra feltűnő, és nem 10ezerért vásároltam)
De olyan is van, hogy én mosolygok előre az eladóra és az már fél siker. Szinte mindig "normális" a folytatás, ha ő is "vevő" erre. (hogy ezzel a szóviccel éljek)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!