Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Szerintetek pszichológia vagy...

Szerintetek pszichológia vagy gyógyszerészeti?

Figyelt kérdés

Szívem szerint pszichológiát jelölném első helyen, de a gyógyszerészetit meg azért, mert sokat lehet vele keresni.

Szóval a kérdés inkább az, hogy megéri úgy bejelölni egy szakot, hogy 5 év után egy közigazgatási állásban dolgozok(ha dolgozok) kevesebbért -de legalább azt tanultam, ami érdekel, vagy 5+ mondjuk 1 év csúszás után jobb munkahelyre van kilátásom. Pszichiáter nem szeretnék lenni, 11 év túl sok.

2013. dec. 24. 11:14
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
Figyelj én gyógyszerészhallgató vagyok , mióta az eszem tudom gyógyszerész akarok lenni , és imádom . De el kell mondjam , hogy nagyon kemény, és ha az ember nem ezt akarja csinálni minden porcikájával , akkor szerintem ezt nem is lehetne csinálni.
2013. dec. 26. 18:01
 12/20 anonim ***** válasza:
De lehet. Én tanár lennék szívem szerint, de ugye tudjuk a tanári pálya kilátásait... Gyógyszerésznek tanulok.
2013. dec. 26. 23:50
 13/20 anonim ***** válasza:
Nem akarlak elkeseríteni, Kérdező, de eléggé el vagy tévedve, ha azt hiszed, hogy a pszichológia szakon a 3+2 év elvégzése után már simán találsz állást. Szinte majdnem mindenhez kell még szakirányú továbbképzés, ami újabb éveket, pénzt, és általában 150 órányi terápiát jelent, amire kötelező elmenned.
2013. dec. 27. 10:41
 14/20 A kérdező kommentje:
Nem vagyok eltévedve, mert pont azt írtam, hogy 5 év után max közigállásban tudok dolgozni(de ebből is mindig kb 20 van Professionon meghirdetve), ha tudok dolgozni. Tisztában vagyok vele, hogy utána még sok idő meg pénz, amíg jól fizető állásom lesz, viszont lehet kutatni, PHD-zni. Pont ebből áll a dilemmám, hogy gyógyszerészként viszont 5 év után lesz állásom.
2013. dec. 27. 11:46
 15/20 anonim ***** válasza: