A szakdolgozati konzulensek lényegében a saját munkájukat is bírálják?
Úgy tudom, hogy ők is adnak rá egy jegyet.
Nálunk folyamatosan kell bemutatni az elkészült munkát, tehát nem az van hogy látja 1x a legvégén.
Nyilván időközben jelzi, ha valami nem jó. Én legalábbis úgy képzelem ezt el, hogy addig küldöm/javítom amíg nem jó.
Ezáltal a saját munkáját is bírálja? Mármint nyilván én készítem nem Ő. De ha visszaküldi a végén, hogy minden oké, aztán lepontozza. 3-as 4-re az nekem elég rosszul esne.
Mire gondolsz azalatt, hogy bele kell nyúlon?
Nem ő írja. Maximum pirossal jelzi, hogy azt a részt nem írná bele, vagy nem úgy írná. De ha ki van javítva akkor miért húzná le a dolgozat összértékét?
Rajta kívül azt senki nem tudja, hogy miből indult.
Ha ő írná át, dolgozná át megérte, hogy nem ad 5-öst, de valószínűleg ez nem fog megtörténni, ergo nem ő dolgozott vele, nem ő javítja át...
Akkor miért kellene lepontozni? leminősítenie?
Nem az a lényeg, hogy a végén egy jó dolgozat legyen? Én úgy gondolom nem azt pontoznám (személy szerint) hányszor lett elrontva, rosszul elküldve, hanem mi lett a végeredmény. Abból is tanul az ember...
Még 1 kérdés:
Akkor ne is menjek úgy oda hozzá, hogy nem tudom milyen szakirodalmakat használjak?
Az gondolom elég rossz benyomást keltene, tegyek úgy végig, hogy nekem ez nagyon megy, nagyon szeretem, nagyon élvezem? (Még akkor is, ha egyébként nem) ?
Barátnőm volt úgy foksz-on hogy a konzulense csak a legvégén lapozta át, formailag oké volt, ötös.
De azért gondolom alapszakon nem ilyen "egyszerű".
Vagy olyan tanárt kellene kifogni aki nem foglalkozik vele?
Nem tudom melyik a jó, nyilván mindenki ötöst szeretne de a túl szigorú sem jó és a túl lesz*rom tanár sem
6:
Nem ő írja, de pl. ha támogatja és ráír egy 2-es osztályzatot, az szerintem nem túl elegáns.
Nyilván, ha mond valamit azt (jó esetben) kijavítod, addig írod amíg nem lesz jó. Akit érdekel a dolgozta, igényes munkát szeretne kiadni a kezéből így gondolkozik, tehát a végén egy 5-ös dolgozatban kellene kerekednie belőle, ha a tanár komolyan veszi a munkát, és valóban át is nézni a hallgató pedig kijavítja, úgy ahogy a tanár mondja. Hiába írok én meg egy dolgozatot, ami szerintem jó, ha a tanár meg sem nézi, aztán ad rá egy 3-ast. Szakdolgozati konzultáció arról szól, hogy a tanár el is olvassa, amit küld neki a hallgató. Nem írja meg helyette, de javasol...
7: Én sem értem miért a kettessel jön...
Természetesen arra gondoltam, hogy ha valaki rendszeresen konzultál a konzulenssel és mindent úgy csinál, ahogy ő javasolja
De, ha egy hallgató többször visszamegy (nem 1-2 alkalom)
Akkor szerintem a végére össze kell hozni az 5-öst.
HA folyamatosan küldi a hallgató, konzultálnak akkor szerintem a tanár magát is értékeli. Nyilván nem arra céloztam, aki éppen kettest akar kapni és összecsapja, az nem fog hetente dolgozatot küldeni...
9:Köszönöm szépen, természetesen a kérdés arra irányult, hogy ha egy hallgató valóban konzultál, érdekli a dolgozat.
Nem arra, hogy egy este alatt dobja össze.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!