Játékfejlesztés: BME vagy ÓE?
Ha játékfejlesztő szeretnél lenni, én a helyedben nem biztos, hogy mérnökinfóra mennék. Én az ELTE-re járok proginfóra, és nálunk sokkal hangúlyosabbak a különböző programozási nyelvek, technikák (van olyan tárgyunk, ahol játékot kell lefejlesztenünk Java-ban).
A mérnökinfó során tanulsz fizikát, mérnöki tárgyakat, jobban előtérben van a hardver. Nálunk sokkal inkább szoftverközeli az oktatás, habár nagyon elméleti.
Van három szakirányunk (szoftvertervező, modellező, szoftverfejlesztő). Én szoftverfejlesztőre járok, most fogok majd végezni, és nagyon tudom ajánlani. Van saját weboldalam, több játékom (különböző technológiákkal: C++, Java, Python, Javascript), különböző szoftvereket tudok már írni magamtól is úgy, hogy verziókövető rendszert használok, betartom az alapvető programozási protokollokat, clean code-t írok.
BME-n úgy tudom erősebb a
Számítógépes Grafika tárgy ahol elég jó 3D-s cuccokat lehet összepakolni, viszont az OE-n elég magas szinten oktatják a C#-ot (4 félév) ami után könnyedén kitanulod a Unity-t.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!