BME-n vagy Széchenyi Egyetemen jobb a közlekedésmérnöki szak?
Bme elég szivatós ezen a karon ahogy hallottam. Mondjuk èn közlekre csak akkor mennék ha a jarműmèrnök is onnét ágazak ki. BME esetében asszem ez ìgy van, Győr esetében pedig az külön szak
. Közlekes fizetési átlagot a járműs multik húzzák fel, nem a MÁV meg hadonlóknál 200 vhány ezerért felvett mèrnokok.
" Közlekes fizetési átlagot a járműs multik húzzák fel, nem a MÁV meg hadonlóknál 200 vhány ezerért felvett mèrnokok."
Jó pár éve kezdtem 210-ért a MÁV-nál, idén 390 vagy 400 a kezdő Bsc-s fizu. Most 600e felett keresek.
Igen, Audinál meg ilyen helyeken lehetne többet is, igaz itt van életem...
"Nem ér annyival többet a BME,hogy 1,5-2 évvel később diplomázz esetleg.."
Mondjuk fél-1 év csúszás a SZE-n is borítékolt, ha mondjuk a Matek1 Hőáram meg pár szórótárgy nem megy elsőre... Amivel nem lenne egyedül... :)
#8-9:
Idén 10% béremelés jön rá, +némi differenciàlás, csak nincs még EVIG rendelet róla, valszeg azért a 2021-es bérrel hirdetik. (Érvényes bérmegállapodás van!)
Vagy gyökér a HR és még nem javította, csak fut a tavalyi hirdetés.
Amúgy a Startnál 350 és 390, (ide közlekmérnököket keresnek jellemzően, és ez volt a kérdés) ezért írtam a 390-400-at kb annyi (lesz) idén.
Amúgy hozzánk most vettek fel egy srácot, 3 hónap próbaidőre 450, utána emelnek. Nyilván a mi 600+-unkat nem fogja megkapni zöldfülűként, de hát nem 340-el kezdett… Igaz nem gyakornoki programos, uh nem “tanulj fiam, ez a dolgod” lesz egy évig neki.
Gondoltam lejön a válaszból h MÁV-os vagyok, valszeg kicsit jobban képben vagyok a szituval… :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!