Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Valaki segítene lefordítani...

Valaki segítene lefordítani ezket a kifejezéseket?

Figyelt kérdés

there are a lot of moving pieces in the funnel

where is your biggest bottleneck inline

first do an assessment

it's going to have a ripple effect on the funnel

and prioritize, which is huge

the takeaway on this is

a growth model

a manufacturing floor

build a widget

key principles

spot the challenges

we get a brainstorm

three different metrics

evaluation criteria

impact score

implement these ideas

urgency/priority

effort and time span

grab off the most important

hub spot

agile design repackaged

our mission is to transform the way web is

we have it at our fingertips

most of us lack the skill set

it's very time consuming

more and more this power is harnessed behind the scenes

we can do a lot out of that force

data scientist

one little nugget

on the flip side of that

we do some magic behind the scenes

then pops up the recommendation

at the backend of it

all urchin gone

growth driven design (GDD)

what he's most passion about

in the context of webdesign

when you boil down the principles

the framework itself

you can translate over

you get a shovel to dig the hole

from the user's perspective

capturing the value in our offer

is it they are confused with the offer?

what are the frictions, problems and challenges?

kind of digging what their challenge is

put on the research hat

do conversion optimization

change the work-flow emails

it's a nobrainer

how can I laser focus on things?

put up ranking criteria

we need to be very diligent where our dollars go

once we have that kind of gameplay

an educated guess

have a deep understanding


make continuous adaptations based on data

launch pad website

where are they on their journey?

wish list

points of pain

best tailor your site to a targeted persona

to better apply the lessons

that’s because at the pinnacle of the website hierarchy of needs is Growth



2018. febr. 4. 03:56
 1/1 anonim ***** válasza:
0%

there are a lot of moving pieces in the funnel - egy csomó mozgó puzzle darab van a tölcsérben

where is your biggest bottleneck in line - hol van a legdurvább szorulásod a szalagon

first do an assessment - először mérd fel a helyzetet

it's going to have a ripple effect on the funnel - fodrozó hatása lesz a tölcsérben

and prioritize, which is huge - és minek lesz elsőbbsége, ami nagy dolog

the takeaway on this is - az akövetkezetés hogy...

a growth model - a növekedési model

a manufacturing floor - gyártócsarnok

build a widget - egy kütyüt hoznak létre

key principles - a kulcselvek

spot the challenges - mutassunk rá a kihívásokra

we get a brainstorm - agyvihart hozzunk össze

three different metrics - három metrika, mérőszám

evaluation criteria - kiértékelési kritériumok

impact score - hatásmérték

implement these ideas - ültessük el ezeket az elveket

urgency/priority - fontosság, prioritás

effort and time span - erőfeszítés és időszűkséglet

grab off the most important - ragadjuk meg a legfontosabbat

hub spot - szívre ható reklámpont

agile design repackaged - agilis tervezés újracsomagolva

our mission is to transform the way web is - az a küldetésünk hogy a webet átalakítsuk

we have it at our fingertips - az ujjad begyénél van

most of us lack the skill set - legtöbbük nem rendelkezik a képességhalmazzal

it's very time consuming - nagyon időörlő

more and more this power is harnessed behind the scenes - egyre több hatalom van igába fogva a színfalak mögött

we can do a lot out of that force - nagyon sokat ki tudunk hozni ebből az erőből

data scientist - adatbányász

one little nugget - egy kis aranyrög

on the flip side of that - a lemez B oldalán viszont

we do some magic behind the scenes - aztán varázsolunk valamit a színfalak mögött

then pops up the recommendation - és lám előbikkan a javaslat

at the backend of it - a háttrérben

all urchin gone - minden manó eltűnik

growth driven design (GDD) - növekedés vezetett tervezés (NVT)

what he's most passion about - ami leginkább szenvedélyessé teszi

in the context of webdesign - a webdesign kontextusában

when you boil down the principles - amikor a lényegére bontjuk le a dolgokat

the framework itself - maga a keretrendszer

you can translate over - alkalmazható

you get a shovel to dig the hole - ásót ragadsz hogy lyukat áss

from the user's perspective - a felhasználó szemszögéből

capturing the value in our offer - hogy felfogja az értéket az ajánlatunkban

is it they are confused with the offer? - lehet hogy összezavarja az ajánlatunk?

what are the frictions, problems and challenges? - mik a surlódások, problémás és kihívások?

kind of digging what their challenge is - egyféle áskálódás hogy mi a kihívásuk

put on the research hat - felvesszük a kutatósapkát

do conversion optimization - konverzió optimalizálást hajt végre

change the work-flow emails - megváltoztatja a munkafolyamati emaileket

it's a nobrainer - nem fér kétség hozzám agyilag támadhatatlan

how can I laser focus on things? - hogyan tudok lézer-fókuszálni a dolgokra?

put up ranking criteria - osztályozási kritériumokat állít fel

we need to be very diligent where our dollars go - nagyon szorgalmasnak kell lennünk amikor a dollárjainkról va n szó

once we have that kind of gameplay - mihelyst benne vagyunk a jáátékban

an educated guess - paraszt tippelés

have a deep understanding - mély megértése van


make continuous adaptations based on data - folyamatosan alkalmazkodik, amely adatokra épül

launch pad website - webszájt a kilövő állomáson

where are they on their journey? - hol tartanak a kalandjukban?

wish list - kívánságlista

points of pain - fájdalompontok

best tailor your site to a targeted persona - a legjobb ha a célperszónához szabod a webszájtodat

to better apply the lessons - jobban alkalmazza a tanult leckéket

that’s because at the pinnacle of the website hierarchy of needs is Growth - ez azért van mert a webszájt hierarchia szűkségleti csúcsán a Növekedés van

2018. febr. 4. 06:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!