Valaki segítene lefordítani ezket a kifejezéseket?
there are a lot of moving pieces in the funnel
where is your biggest bottleneck inline
first do an assessment
it's going to have a ripple effect on the funnel
and prioritize, which is huge
the takeaway on this is
a growth model
a manufacturing floor
build a widget
key principles
spot the challenges
we get a brainstorm
three different metrics
evaluation criteria
impact score
implement these ideas
urgency/priority
effort and time span
grab off the most important
hub spot
agile design repackaged
our mission is to transform the way web is
we have it at our fingertips
most of us lack the skill set
it's very time consuming
more and more this power is harnessed behind the scenes
we can do a lot out of that force
data scientist
one little nugget
on the flip side of that
we do some magic behind the scenes
then pops up the recommendation
at the backend of it
all urchin gone
growth driven design (GDD)
what he's most passion about
in the context of webdesign
when you boil down the principles
the framework itself
you can translate over
you get a shovel to dig the hole
from the user's perspective
capturing the value in our offer
is it they are confused with the offer?
what are the frictions, problems and challenges?
kind of digging what their challenge is
put on the research hat
do conversion optimization
change the work-flow emails
it's a nobrainer
how can I laser focus on things?
put up ranking criteria
we need to be very diligent where our dollars go
once we have that kind of gameplay
an educated guess
have a deep understanding
make continuous adaptations based on data
launch pad website
where are they on their journey?
wish list
points of pain
best tailor your site to a targeted persona
to better apply the lessons
that’s because at the pinnacle of the website hierarchy of needs is Growth
there are a lot of moving pieces in the funnel - egy csomó mozgó puzzle darab van a tölcsérben
where is your biggest bottleneck in line - hol van a legdurvább szorulásod a szalagon
first do an assessment - először mérd fel a helyzetet
it's going to have a ripple effect on the funnel - fodrozó hatása lesz a tölcsérben
and prioritize, which is huge - és minek lesz elsőbbsége, ami nagy dolog
the takeaway on this is - az akövetkezetés hogy...
a growth model - a növekedési model
a manufacturing floor - gyártócsarnok
build a widget - egy kütyüt hoznak létre
key principles - a kulcselvek
spot the challenges - mutassunk rá a kihívásokra
we get a brainstorm - agyvihart hozzunk össze
three different metrics - három metrika, mérőszám
evaluation criteria - kiértékelési kritériumok
impact score - hatásmérték
implement these ideas - ültessük el ezeket az elveket
urgency/priority - fontosság, prioritás
effort and time span - erőfeszítés és időszűkséglet
grab off the most important - ragadjuk meg a legfontosabbat
hub spot - szívre ható reklámpont
agile design repackaged - agilis tervezés újracsomagolva
our mission is to transform the way web is - az a küldetésünk hogy a webet átalakítsuk
we have it at our fingertips - az ujjad begyénél van
most of us lack the skill set - legtöbbük nem rendelkezik a képességhalmazzal
it's very time consuming - nagyon időörlő
more and more this power is harnessed behind the scenes - egyre több hatalom van igába fogva a színfalak mögött
we can do a lot out of that force - nagyon sokat ki tudunk hozni ebből az erőből
data scientist - adatbányász
one little nugget - egy kis aranyrög
on the flip side of that - a lemez B oldalán viszont
we do some magic behind the scenes - aztán varázsolunk valamit a színfalak mögött
then pops up the recommendation - és lám előbikkan a javaslat
at the backend of it - a háttrérben
all urchin gone - minden manó eltűnik
growth driven design (GDD) - növekedés vezetett tervezés (NVT)
what he's most passion about - ami leginkább szenvedélyessé teszi
in the context of webdesign - a webdesign kontextusában
when you boil down the principles - amikor a lényegére bontjuk le a dolgokat
the framework itself - maga a keretrendszer
you can translate over - alkalmazható
you get a shovel to dig the hole - ásót ragadsz hogy lyukat áss
from the user's perspective - a felhasználó szemszögéből
capturing the value in our offer - hogy felfogja az értéket az ajánlatunkban
is it they are confused with the offer? - lehet hogy összezavarja az ajánlatunk?
what are the frictions, problems and challenges? - mik a surlódások, problémás és kihívások?
kind of digging what their challenge is - egyféle áskálódás hogy mi a kihívásuk
put on the research hat - felvesszük a kutatósapkát
do conversion optimization - konverzió optimalizálást hajt végre
change the work-flow emails - megváltoztatja a munkafolyamati emaileket
it's a nobrainer - nem fér kétség hozzám agyilag támadhatatlan
how can I laser focus on things? - hogyan tudok lézer-fókuszálni a dolgokra?
put up ranking criteria - osztályozási kritériumokat állít fel
we need to be very diligent where our dollars go - nagyon szorgalmasnak kell lennünk amikor a dollárjainkról va n szó
once we have that kind of gameplay - mihelyst benne vagyunk a jáátékban
an educated guess - paraszt tippelés
have a deep understanding - mély megértése van
make continuous adaptations based on data - folyamatosan alkalmazkodik, amely adatokra épül
launch pad website - webszájt a kilövő állomáson
where are they on their journey? - hol tartanak a kalandjukban?
wish list - kívánságlista
points of pain - fájdalompontok
best tailor your site to a targeted persona - a legjobb ha a célperszónához szabod a webszájtodat
to better apply the lessons - jobban alkalmazza a tanult leckéket
that’s because at the pinnacle of the website hierarchy of needs is Growth - ez azért van mert a webszájt hierarchia szűkségleti csúcsán a Növekedés van
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!