A budapesti I. kerületi Kosztolányi Dezső Gimnáziumban milyenek a tanárok?
Szóbeli felvételi vizsga nincs, de van valamilyen "elbeszélgetés".
Mit tudtok erről a beszélgetésről?
Milyenek a tanárok a beszélgetésen? Kedvesek?
Nagyon izgulós típus vagyok. Félek, hogy milyen lesz a beszélgetés.
Lenne még egy kérdésem azokhoz, akikkel csúnyán viselkedtek.
Hogy hányas a magatartásuk, esetleg nem SNI-sek, BMTM-esek? Azt tudom még elképzelni, hogy.
Sok gimiben ki is írják a tájékoztatójukba, hogy 4-es magatartásjegy alatt nem szívesen látják az ember fiát, lányát.
Nem lehetett valami ilyesmi, esetleg nem ezért akarhattak "elriasztani"?
Biztos, hogy csalódni fogsz a válaszom miatt: ötös a magatartásom, mindig ötös volt, és év végén mindig kaptam külön egy oklevelet a kiváló tanulmányokért és példamutató magatartásért!
Ezen kívül: jelenleg van kettő igazgatói dicséretem (a versenyek miatt, mert első, illetve második vagyok a kerületben matematikából és idegen nyelvből),
és van egy osztályfőnöki dicséretem, amit a közösségi munkáért kaptam.
Az okleveleket természetesen megmutattam a Kosztolányi Gimnáziumban!
Összesen 7 gimnáziumban felvételiztem, 4 gimiben volt szóbeli felvételi (fizika, biológia, matematika és informatika). Az összes tantárgy érdekel és nagyon szeretem.
3 gimnáziumban az 50 pontból 50-et kaptam, a negyedikben 40 pontot azért, mert olyant is kérdeztek, amit a 8. osztályban még nem tanultunk.
Új, frissen vasalt fehér ingben és fekete nadrágban mentem minden szóbelire, a tanárokkal kulturáltan, tisztelettel beszéltem. Mindegyik gimiben nagyon kedvesek voltak, csak a Kosztolányiban beszéltek velem tiszteletlenül.
Legjobb tanuló vagyok az évfolyamon, ballagás előtt a fényképemet felteszik a büszkeségfalra!
7 gimiből, 7-be vettek volna fel! A Kosztolányiba is, a pontszámok miatt, de mivel csúnyán bántak velem, a módosított listámon az utolsó helyre tettem ezt a gimit!
Örülök, hogy felvettek abba a gimnáziumba, amelyik a listámon az első volt: matematika-fizika tagozatra!
Nos mi idén felvételiztünk kilencedikbe.
Többesszámot fogok használni, mert ikreim vannak.
A tapasztalataink:
A felvételire a"kreatív szövegalkotás" kamu. Egyszerűen ki kell húzni egy témakört, van hozzá 5 átfogókérdés és válaszolni kell rá. AZ egyik felvételi bizottság szivatott, örült, ha hiányosságot talált, a másik fásult volt. Az egyik bizottságban mindent elkértek, amit vinni kellett: félévi bizi, olóklevelek, ellenőrző, saját alkotás, a másikban,a fásultban SEMMIT.
Az felvételi vagy egy órát csúszott. A gyermekeim benyomása az volt, hogy angyon fásult mindenki. A fiam kiakadt azon, hogy a takarító néninek végig vigyázban kellett állni a folyosón fertőtlenítővel. Voltunk pár suliban, de ilyet sehol nem láttunk.
Mindkét gyermekem maximális pontot kapott és bejutó helyen lett rangsorolva, de nem választották a Kosztolányit. Nem éreztük a gyerekközpontúságot.
A felvételi kiírás: már MINDEN iskola kitette a végleges jegyzéket, a Kosztolányinak 4 nappal azután sem sikerült. Emailt sem kaptunk (amit szintén minden iskola kiküldött)
Összességében szerintem nekik az 9-es osztály nyűg. Ők a negyediktől jövő gyerekeket és struktúrát szeretik. A felvételire nagyon meg kell tanulni a tételeket, ha valaki oda akar menni. És lutri, hogy milyen bizottsághoz kerül
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!