Jó ötletnek tartjátok ezt a tanítási módszert? (11. osztály)
Az, hogy idegen nyelven olvasol utána, és prezentálsz belőle, mindenképp fejleszti a nyelvi készségeidet, akármilyen témát is választasz.
Nyilván nem muszáj a fekete lyukakról előadni.
Hát akkor ne a fekete lyukakról írj, te kis butus... :)
Mondjuk utazás, hobbi, film és a felajánlott sport.
Ezek a témák nyelvvizsgán is felmerülhetnek.
A lényeg, hogy olyat válassz ami hétköznapibb, mint a fekete lyukak.
Én is jónak tartom. Mindig is a projekt jellegű feladatokat preferáltam, azzal lehet a legtöbbet tanulni, ha adódik a megvalósítás során egy csomó probléma meg kérdés, amikre megtalálod magadtól a megoldást. Tárgytól függetlenül az egyik leghasznosabb dolog szerintem, ha tanulásról van szó.
És az is nagyon pozitív, hogy a nagy képet akarja nektek megmutatni a tanár. Számomra mindig fárasztó és demotiváló volt, mikor a részletekben elvesztünk és a 60 féle köszönéssel meg igeidővel pöcsöltünk. Én is tanítok (nem nyelveket), és inkább arra törekszem, hogy a diákjaim, akiket korrepetálok, lássák egy nagyobb egészet, akkor is ha nem teljesen értik, mi történik. Nyúljanak bele egy kész dolog működésébe, nézzék meg, próbálják ki, értsék meg. Utána elemeire szedjük és újra összerakjuk együtt, de szerintem fontos az, hogy egy diák egy praktikus, világos, gyakorlatias célt lásson maga előtt. Egy kézzel fogható eredményt.
Én rossz ötletnek tartom, mert az életben kvára nem lesz szükséged a Honfoglalás c. témakörre, meg esszékre...!
Inkább valós szituációkat kellene gyakoroltatni, élő beszédet, sok beszélgetést és praktikus kommunikációt élő szóban, aminek ténylegesen hasznát veszi /venné a delikvens és nem hlyeségekre pazarolni a drága időt!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!