Túl vannak terhelve az általános iskolás gyerekek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igen, abnormálisan túl vannak terhelve. Egyrészt az óraterhelés is nagy, másrészt a megtanulandó anyag mennyisége is ostobán van előírva.
De az is irracionális, hogy a legtöbb órája egy átlagos diáknak nem magyarból, matekból vagy töriből van, hanem testnevelésből.
Emellett a tananyag teljesen a lexikális tudás irányába van eltolva, igen kevés a valóban gyakorlatias, alkalmazott ismeret, ami általános iskolában sokkal lényegesebb. Sőt, még középiskolában is fontos.
De mit is várjunk, amikor nincs külön oktatási minisztérium, csak egy csomó csoffadt valláskárosult, a szakmai szervezeteket pedig egyáltalán nem hajlandó a kormány még észrevenni sem.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
21 es a tesi az pont ráfér a magyarokra....
Én örülök a heti 5 tesinek.
Matekból meg az is sok ami van
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem tudom, amikor én volt alsó tagozatos, akkor szerintem még nem volt túlterhelés. 2005-ben lettem elsős. Ha jól emlékszem, akkor 5ből 3szor biztos délben mehettünk haza, de lehet, hogy 4szer is. Csak a legszükségesebbek voltak, nem volt etika, hittan meg ilyen semmirevaló baromságok. Persze, jó dolog lehet egy etika, de nem ilyen formában, hogy beülünk heti 1 órára, amit talán a tanár is lesz*r.
Azóta sajnos az óraszámok és az elvárások is megnőttek, mindenféle oda nem illő dologgal kell foglalkoznia egy alsósnak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Az egész világ túl van terhelve.
Ha boldogulni akarsz és nem napszámosként tengődni az életed akkor sajnos 110%-on kell pörögni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
@22: fölösleges. Még órarendi óraként is. A helyes elgondolás a délutáni sportfoglalkozás lenne, kötelezően választható formában. Ehhez mondjuk az sem lenne hátrányos, ha az ország kibújna a foci seggéből. De ugyanígy tennék a vizuális kultúra, ének-zene és irodalom tárgyakkal is.
Az olyan baromságokat, hogy hittan meg társadalomismeret, eltörölném. Előbbi nem iskolába való, utóbbinak pedig a történelemoktatásban van helye.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!