A veszprémi Lovassyról kérdeznék, tényleg gyenge az oktatás, csak az elvárások és az arcok a nagyok?
5-ös vagyok, és ezelőtt katolikus iskolába jártam, ahol szintén voltak klikkek. Szerintem nem találsz olyan helyet, ahol mindenki jóban van mindenkivel, főleg, ha egy több száz fős intézményről beszélünk.
Úgy értettem, hogy megtalálja mindenki a saját tarságát, hogy sok különbözőféle ember van, és mint az előttem válaszoló ember említette mindenkivel ki lehet jönni, csak nem biztos, hogy hasonló az érdeklődési körötök
12
A közös értékek nem azt jelentik, hogy "mindenki jóban van mindenkivel".
Az pl. azt jelenti, hogy egy emléktábla avatáskor egy sztárolt tanár nem áll oda középre egy kinyúlt drapp kötött pulcsiban a csupa öltönyös-nyakkendős/kosztümös-fodrászolt kolléga/kolleganő mellé.
És azt is, hogy ha mégis odaáll, akkor mernek szólni neki, hogy ezt azért mégse illik/szabad megtennie.
Azok számára mindenképpen, akit nem vettek fel =)
Az ilyen magasröptű, zsebből előkapott jelzők nem odajáró vagy járt emberek szájából hangzik el, hanem azoktól akik kevesek voltak ehhez az gimihez. Bizonyára tisztában van vele, hogy milyen a közösség és a tanári kar, és mivel ő nem tud arcoskodni hogy odajár, rásüti mindenkire aki odajár, hogy nagy arcok... Szánalmas. Meg az is, aki egy ilyen kérdéshez idehozta a Fideszt...Beteg emberek vannak. Az is értelmes válasz, hogy nem lehet nagy az informatika, mert nem működik az érettségizett diákok kereső :D Bízom benne, hogy ez egy vicc volt. Csak jelzem, hogy egy weboldalt nem a diákok meg a tanárok készítenek, hanem ezzel megbízott vállalkozások, akik a Lovassy mellett még 150 weboldalt csinálnak párhuzamosan. Azért mert nem a NASA emberei csinálják a weboldalt, még nem jelenti azt, hogy sz.r az informatikai képzés... Komolyan mondom, egyes emberek szatyorban élnek vagy én nem tudom...
14
"szánalmas"? Tudod, mi a szánalmas? Az, ahogy egy kommunista alapon alapított és úgy tényleg sikeresen működő iskola államosítja -azaz ellopja- egy régi egyházi iskola múltját.
Aztán az is szánalmas, hogy a váltáskor ez az iskola nem adja vissza a lopott múltat, azzal, hogy ezt a lopást még a kommunisták követték el, bocsánat; de mi most visszaadjuk, nem is kell, nincs is szükségünk rá -mert TÉNYLEG nincs-, bizonyítottunk mi már eleget a SAJÁT eredményeinkkel 1950 vagy mi óta.
Vagy ez már nem is szánalmas, hanem inkább szomorú.
Az meg a fészkes fenét sem érdekli, hogy ami nem működik, az miért nem működik, hogy mi a mentség rá. Olyat pedig senki nem mondott, amit írtál, hanem azt, hogy az oldal nem működő része jellemzi az informatika képzést.
Mert ahány éve az működik, tán elég kellett volna hogy legyen ahhoz, hogy az ott végzettek között akadjon 1 -csak egy- olyan igényes vállalkozásban dolgozó, akit megbízhat a volt alma mátere. De úgy néz ki, mégsincs.
Bár ez talán nem is az iskola hibája, hanem a városi hálózaté. Hiszen ugyan az iskola saját oldalára ugyan felkerült néhány nappal később az énektanárnő A magyar kultúra napján online kapott kitüntetése, a városi tévéhez csak most a héten ért el, majd egy hónappal később.
Ki nem sz.rja le a politikai meg az egyházi dumát? A kérdés korántsem arról szól, amiről te irogatsz.
Ráadásul írod, hogy olyat senki nem mondott amit írtam, aztán leírtad újra :D
Beteg és szánalmas, hogy egyes emberek állandóan a politikáról pofáznak, mert képtelen elvonatkoztatni és azt mondani valamire hogy jó a közösség, az oktatás, az akármi. 50-es évek meg kommunizmus egy olyan kérdésnél, ami körülbelül azon a szinten van, hogy a Danone csokipuding finom-e. Igen vagy nem, mit gondolsz? Ott sem kell elkezdeni rizsázni hogy milyen balhé volt a Danone között, meg környezetvédelem meg istentudja mi. Finom vagy nem? Ez a kérdés. Agyatokra ment az internet meg a tv kedves 15-ös válaszoló, ez a probléma.
16
Tényleg nem erről szól a kérdés, de a szóban forgó iskola NEM AZ 50-ES ÉVEKBEN LOPTA EL egy régi iskola múltját.
Az 50-es évektől a sajátját építette, és a KÉSŐBBI múltlopástól van MA identitásválságban.
És itt értünk vissza a kérdéshez. Hogy milyen és miért szükségszerű, hogy olyan legyen egy adott iskola oktatása/ elvárásai és vajon mitől "nagyok az arcok", ahogy a kérdés írja.
Mellesleg, nem "igen-nem" -es a kérdés -ahogy írod-, alatta a magyarázat is leírja. A válaszhoz ismerni kell a történelmet, hogy miért írhatja a kérdező, hogy "semmi jót nem hallani".
Az ételes példádnál maradva: egy pudingnál az íze az összetevőkből következik. A saját példádnál maradva, nem az volt a kérdés, hogy "finom-e vagy sem", hanem, hogy MILYEN az íze.
Csak te átértelmezted a eredeti kérdést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!