Ez a levél elfogadható ecl b2 angol nyelvvizsgán?
A feladat:
Írj panaszos levelet az egyik ismert áruház igazgatójának az alábbi szempontoknak megfelelően.
- rendszeres vásárlójuk vagy
- eleged van az eladók udvariatlanságából
- új mobil telefont próbáltál venni, de csúnyán bántak veled, nem segítettek
- kérd meg az igazgatót, hogy utasítsa a munkatársait arra, hogy udvariasan bánjanak a vásárlókkal
- ha semmi sem változik, kénytelen leszel a másik nagyáruházat előnyben részesíteni
Dear Manager,
I am really sorry to disturb you, but last day I experienced a very inpolite behavior from your salesman. I am a regular customer at your store, but I lost my tolerance, so I want you to start the appropriate procedure.
Last day, I visited your store, because my cellphone got damaged. I asked your salesman to fix the cellphone, but he refused me with an unacceptable attitude. I think a behavior like this is intolerable from a salesman, so I want you to make sure that your employees doing they job and behave politely. If you do not make any changes, than I have to choose a different store.
I hope you understand me.
Your sincerely,
......
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!