Letudnátok ezt fordítani németre?
Azért írok önöknek, mert a barátaimmal szeretnénk egy bicikli túrán részt venni. A csoportunk 8 főből áll, számszerint 5 férfiből és 3 nőből, mindenki 20-21 éves.
Sokszor járunk biciklizni, több túrán is részt vettünk már, így elég sok tapasztalattal rendelkezünk. A saját biciklijeinket vinnénk mert azokhoz vagyunk hozzászokva.
Továbbá szeretném megkérdezni, hogy milyen szállást biztosítanak számunka, illetve milyen ellátást kapunk és mennyibe kerül ez a túra? Tudnának-e több információt biztosítani a túrával kapcsolatban?
Előre is köszönöm szépen!
Ich schreibe Ihnen, weil ich mit meinen Freunden an einer
Fahrradtour teilnehmen möchten.
Unsere Gruppe besteht aus acht Personen (fünf Jungen
und drei Mädchen), alle sind einundwanzig Jahre alt.
Wir fahren oft Rad und habe schon an mehreren Touren teilgenommen, deshalb haben wir schon einige Erfahrung.
Wir würden unsere eigenen Fahrräder benutzen wollen , weil wir diese gewohnt sind-
Weiterhin möchte ich fragen, was für eine Unterkunft sie uns anbieten könnten, was für eine Versorgung wir bekommen können und wieviel diese Tour kostet?
Könnten Sie uns mehr Infos zukommen lassen?
Ich schreibe Ihnen, weil ich mit meinen Freunden an einer
Fahrradtour teilnehmen möchte -
Unsere Gruppe besteht aus acht Personen (fünf Jungen
und drei Mädchen), alle sind einundwanzig Jahre alt.
Wir fahren oft Rad und habe schon an mehreren Touren teilgenommen, deshalb haben wir schon einige Erfahrung.
Wir würden unsere eigenen Fahrräder benutzen wollen , weil wir diese gewohnt sind-
Weiterhin möchte ich fragen, was für eine Unterkunft sie uns anbieten können, was für eine Versorgung wir bekommen können und wieviel diese Tour kostet?
Könnten Sie uns zur Tour noch mehr Infos zukommen lassen?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!