Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Házifeladat kérdések » Aki nagyon tud angolul! Mi...

Aki nagyon tud angolul! Mi ebben a hiba?

Figyelt kérdés

X. circumference Salgótarjáni street Fiumei road – MÁV, a row gets to a full spragger because of the redevelopment works of his section between X. gate December 7 and March between 19, the tram is not in service so the folk theatre between a street and Asztalos Sándor road. Coaches run onto his replacement the folk theatre on a section between a street and Zách street.


Légyszi valaki írja meg, hogy hol a hiba, és mit kéne helyette írnom! Még eléggé kezdő vagyok!


2010. dec. 2. 21:28
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

Az előttem lévő kiváló gyorssegély felhasználásával összehozom a mondatokat, bár tudom, hogy az illető nem arra szánta a kifejezéseket, hanem hogy te dolgozz meg érte, viszont én meg már megígértem. De az érdem az előttem lévőé.


On Salgótarjáni street, 10th district, in the section between Fiumei Road and Hungarian Railways Gate 10 redevelopments are being carried out, so platforms will be closed down from December 7th to March 19th, therefore trams will be out of service between Népszínház street and A. S. road. In replacement of the trams buses will operate between Népszínház street and Zách street.


De fel nem bírom fogni, hogy miért ad fel a tanár olyan feladatot, amit félév tanulás után teljességgel lehetetlen megírni, mert egész egyszerűen nem tanítottak még ilyen szerkezeteket. (pl folyamatos passzív, jövő passzív)

2010. dec. 5. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:

Előzőnek ment a zöld kezecske :)


Fél évnyi tanulás után ez tényleg lehetetlen.. Ehhez többévnyi tudás kell, hogy szótár nélkül menjen..


Mert nem egy mindennapi nyelvezet, ha az angol haverodnak mondanád, biztos nem így fogalmaznál..


Mindenesetre, remélem jó jegyet kapsz.


(szómegadós voltam)

2010. dec. 6. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 A kérdező kommentje: