Hogyan juttatható el egy üzenetet az idős korosztálynak?
Nem tudom, egyeseknek semmi reális elképzelése sincs a 60+ emberekröl?
A többség NEM NÉZ falu-TV-t vagy közszolgálati TV-t, nem gyóygserztárakban, rendelökben tölti az életét, a telefonos megkeresés az, amt a többség azonnal elutasít.
Ez a koroszály tipikusan az, akiket a facebookon lehet a legkönnyebben elérni!
11!
A 60+ többsége törzsvendég a gyógyszertárban és a háziorvosnál.
ÚGY sehogy!
De úgy eleve értelmetlen is az egész, mert olyan nincs, hogy "idösebb korosztály", mármint ami csak öket érdekelné, illetve ami mindenkit, aki ebbe tartozna, érdekel.
Másrészt az összes 60+-os ismerösöm a szórólapokat kapásból kidobja, nem olvassa, a telefonos hívásokat zaklatásnak veszi és ha valaki elkezd "marketinget" mondogatni, kapásból leteszi, a TV-ben esetleg filmeket néz, reklámokat nem (mellesleg ott is más korosztály is láthatná), illetve a többséget kifejezetten zavarja, "öregnek" nevezik és így próbálják elérni öket!
A feladat eleve lehetetlen, mert nincs olyan hely, ahol csak az idősek fordulnak meg, nem feltétlenül élnek egyedül, és nincs olyan termék, amit csak ők használnak.
Mondjuk ha műfogsorrögzítő csomagolásán hirdetsz, akkor esélyes, hogy leginkább a célcsoport találkozik vele. De nem mindenki, és nem csak ők.
A napilapos módszer inkább a második kérdésre megoldás, minimálisan jut el a fiatalokhoz, mert az ilyen újságokat inkább az idősebbek olvassák. Azaz itt nem lövöd be, hogy nekik szánod, de úgyis ők veszik meg a lapot többen.
A leghatékonyabb módszer a célirányos megkeresés, most lényegében mindegy, hogy ez telefon, mail, bedobált szórólap vagy fész (ha már utóbbi mellett kardoskodott az egyik válaszoló), a lényeg, hogy előzetes felmérést igényel és célirányos a megkeresés, vagyis ezeknék a módszereknél biztosan tudod, hogy a kinézett célcsoportot szólítod meg.
A telefon továbbra is a leghatékonyabb szerintem a fentiekből, mert az személyes kontakt, szemben a hirdetéssel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!