Tanár szeretnék lenni, de úgy érzem rossz irányba szakosodtam, rendkívül motiválatlan is vagyok, mit gondolsz (többi lent)?
Földrajt-történelem szakos hallgató vagyok. Valójában a fő problémám, hogy teljesen motiválatlan vagyok. Ez a 7. félévem BSC-n, már simán végezhettem volna, bár a hivatalos tanrend szerint a tanárii szakirály BSC 7 félév, tehát mondhatni jó vagyok...A gond azzal van, hogy rendkívül motiválatlannak érzem magam, azt érzem, hogy nem érdekel az egész, nem érdekel a töri, a földrajz még talán...úgy érzem csak vonaglok és szenvedek, viszont mindig is az volt az álmom, hogy taníthassak. A képességeimmel nincsenek gondok, inkább a motiváció hiánya, ami komoly gondot okoz. Úgy érzem megbénultam. Hétfőre például egy jó kis előadást kellene összedobnom, de nem megy...csak fekszem az ágyon, és nem csinálok semmit...
23/N
Nagyon köszönöm a válaszokat mindenkinek! Kedves utolsó, köszönöm, hogy megosztottad velem a tapasztalataid! Gyakran gondolok arra, amit te is írtál, hogy ez csupán "eszköz" arra, hogy megtanítsuk a gyerekeket a nagybetűs életre. Az is lehet, hogy kapunyitási pánikban szenvedek (magam sem tudom), mert van, hogy mérhetetlen erőt érzek magamban, úgy gondolom jó helyen vagyok, viszont van a másik oldal..hogy újra feltör bennem a kétely. Nagyon szeretem a gyerekeket, imádok segíteni, tanítani, adakozó személyiségnek tartom magam, emiatt is érzem, hogy alkalmas lennék a pályára, azonban mindig ott van a bizonytalanság..Lehet, hogy csak megerősítésre lenne szükségem, ami tovább motiválna.
Köszönöm a válaszokat!
További tapasztalatokat/véleményt szívesen fogadok.