Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Mit tegyek ?Nincs motivációm

Mit tegyek ?Nincs motivációm

Figyelt kérdés
Sziasztok most kezdtem a gimit sajnos elvesztetem a kedvem és a motivációmat a tanuláshoz és céljaim sincsenek mit tegyek hogy újra lelkesebb legyek ?

nov. 21. 20:39
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%
mi az ok?
nov. 21. 21:03
 2/13 anonim ***** válasza:
100%

Hali. Nekem sincs. Ráadásul én meg tanár vagyok. :DD

Fogjatok össze a tanáraitokkal, támogassátok egymást! :)))

nov. 23. 17:51
 3/13 anonim ***** válasza:
100%

Az embert általában az motiválja, hogy szeret csinálni valamit, örömet okoz neki, élvezi, vagy valamilyen jutalom várja a nehézségek túloldalán. A legjobb megkeresni mindenben a jót, amit élvezni tudsz benne. Illetve sokat segíthet, ha mindig előrébb helyezed a nem szeretett dolgok elvégzését, hogy aztán a szeretett dolgok jutalmazzanak érte, hogy a kevésbé kedvelteken már átrágtad magad. Előbb edd meg a keserű pirulát, aztán egyél rá csokit.

A tanulásban lehetnek ilyenek az érdekes dolgok, az új információk, a több tudás, amit megszerezhetsz, illetve hosszabb távon a jobb lehetőségek, amiket meg tud előtted nyitni az iskolában megszerzett tudás. Sajnos amikor még a suliban ülsz, akkor még nem annyira látod, hogy a tanulás és a jobb eredmények hogyan, mennyire segítenek hozzá, hogy felnőttként majd jobb, érdekesebb munkád legyen, jobb fizetést kapj kevesebb, vagy kevésbé utálatos munkával. Egyelőre kénytelen vagy elhinni bemondásra másoknak, hogy nagyon fontos a tanulás és sokkal jobb lehetőségeid lesznek majd ha sikeresen teljesítetted, mint akkor, ha nem teszed.