Ha ott tartunk, hogy számos diáknál diagnosztizálható a "matematikai szorongás" és arra gondolnak, hogy "túlélni a matekérettségit", akkor kimondható, hogy a jelenlegi matematika oktatás egy kudarc?
A MATEMATIKA tanításával kezdődik a probléma.
A matematikát magyarul MENNYISÉGTAN-nak nevezik.
Nagyon kifejező szó.
Az embereket a dolgok mennyisége érdekli.
A mennyiség két dologból áll össze:
A dolog fizikai tömegéből, és hogy hányszor van ott.
A fizikai forma sem bonyolult.
Lapát, vagy vödör, vagy köbméter, vagy méter.
De a legegyszerűbb fizikai forma a DARAB.
A számtan pedig az összeadás-kivonás-szorzás-osztás
Ez az alapszintű matematika.
#10
Pont ez a lényeg, hogy nem túlélni kellene, hanem megtanítani rendesen.
Miről kérsz pontosan tanulmányt?
10-es vagyok. Ezt írtad:"számos diáknál diagnosztizálható a "matematikai szorongás"
Ha ez így van akkor arról csak van valami infó, elvégre hozzád is eljutott. Én még nem olvastam róla, ezért érdekel
A linken ezt olvasom:
"Számos országban a leendő matematikatanároknak elegendő a vizsgákon 51%-ot elérniük, tehát adott esetben egy tanárjelölt, aki a matematikai tanterv 49%-át nem érti, még oktathat, és gyakran oktat is. Félelmei és a megértésének hiányosságai viszont átszállnak a diákjaira is."
Hmm vagyis még a matek tanárok sincsenek a toppon teljesen?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!