Hányadszorra mentetek át forgalmi vizsgán? Mik miatt buktattak meg? Melyik városban tanultatok?
2 alkalommal. Az elsőnél én voltam a hibás nem is ertem hogy lehettem ilyen bal***. Tökéletesen beparkoltam a vizsgabiztos mondta hogy oké menjünk tovább jobbra. En meg valami miatt jobbra tettem ki az indexet és balra tolattam ki vagy valami ilyesmi..szoval automata bukta téves iranyjelzés vagy valami hasonlóként van a papíron feltüntetve.
A másodikon már jobban odafigyeltem szerintem az elsőt túlizgultam es ezert voltam figyelmetlen. De végül 40 órával de másodikra mar sikeresen átmentem.
Szóval csak azt tudom javasolni mindenkinek hogy nyugi, higgadtan mert magunk ellen dolgozunk ha idegesek vagyunk.
Nekem elsőre sikerült a vizsga. Megvoltak a kötelező ellenőrzések az elején, utána elindultunk. A VB a kezdéskor jött be pont, előttem voltak olyanok akik megint megbuktak, nekem pedig a vizsgakövetelményekhez viszonyítva jól megy a vezetés. Körülbelül 30 percet vezettem, egy többször bejárt vizsgaútvonalon mentünk. 1 balra előre 90 parkolásom volt, illetve egy sima egy íves megfordulás. Mindenre jobban figyeltem mint eddig, gyalogosokat is úgy néztem mintha az életem múlna rajta ha csak 1 embert is meglátok a járdán. Az utolsó vezetési órámon megjártam ezzel mondjuk, állt a férfi a zebra elején a járdán, megálltam, de mondta hogy nem fog átmenni, menjek tovább nyugodtan. Előtte pár napig izgultam, aznap hajnalban is úgy keltem fel álmomból, hogy azt álmodtam, hogy elaludtam, ez volt hajnali 4-kor. Szóval nem érdemes ráparázni, ahogy elindultunk, már nem idegeskedtem. 3 alkalommal is vittem másokat magam mögött hátul, a VB így nem zavart annyira, csöndben voltunk az egész úton, körülbelül a háromnegyedénél néztem rá a középkonzolon az órára, és hamar lement az idő. 2 hibapontom lett, ami elvileg oktató szerint csak azért lett behúzva, hogy mégse hibátlanul végezzek. De még ha igaz is, az sem probléma, mert úgy is a minimális szintem megvan teljes mértékben, és a többit a forgalomban önállóan tanulom meg. Visszaérve az autóssulihoz mondta, hogy sikeresen teljesítettem a vizsgát, ott is beparkoltam jobb hátra párhuzamosan, mind a kettő javítás nélkül meglett, pedig a párhuzamoson kívül a többinél 1x mindig kellett javítani nagyrészben.
Fejben el kell dönteni, és hinni kell benne, hogy át fogsz menni, őszintén szólva a kötelező óraszámot sem kellett teljesítenem, mert 0-ról gyorsan fejlődtem. Emberfüggő, és hozzáállás kérdése az egész. De ha jófej oktatót és VB-t kap az ember, akkor semmi probléma sem lesz, csak 100x jobban kell figyelni mindenre, mint amúgy a gyakorlati órákon. A forgalommal olyan szempontból nem kell foglalkozni, hogy ha dudálnak stb. 50-es táblánál 45-el ha mész, akkor azzal semmi baj sincs, tökéletes tempó a vizsgán is. Így az elején még a döntésképesség is rosszabb, emiatt akár 1-2 tizedmásodperc is sokat számít, emiatt sem kell 50-el menni akkor sem. A tükröket érdemes figyelni sokszor, arra is ugrani szoktak, de emberfüggő, hogy ki mit mennyire vesz figyelembe a vizsgáztatók közül. Azért is segít a tükör is, mert nem bambul el vezetés közben egyenesen, és nem okoz problémát. Ha egyenes szakaszon vagy, vagy állsz a pirosnál, és tudod nagyjából, hogy mikor fog váltani, akkor nézz bele teljesen nyugodtan, de mindegyikbe. Holttér is fontos, az oktató nekem is mondta, hogy azt is jól csináltam még sima órán is, mert az is sorsdöntő lehet bármikor.
Szóval nekem elsőre, kicsit kevesebb óraszámmal, 0-ról, lefizetés nélkül 2 hibaponttal meglett 3/4 év alatt, pár helyzet miatt húzódott, munka, járvány stb miatt. Nem kell idegeskedni rajta, az csak ront a helyzeten, simán menni fog aki tényleg akarja is.
#9 biztos jó kis forgalmi vizsga lehetett, amit írni kellett.... :D
(ijedt)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!