Milyen tanár-értékelő kérdőívet célszerű íratni a diákokkal?
Diákként mondom, ezek az értékelő feladatok nem igazán működnek, hacsak nem 1-5-ig terjedő számokkal kell kifejezni, hogy mi mennyire tetszik. A mi tanáraink pl.ismerik a kézírásunkat( a legtöbb), tehát ilyen kifejtős kérdésekre nem merünk még anonim módon sem negatív véleményt mondani. Persze pályakezdő tanárként fontos a visszajelzés, de én inkább azt javasolnám, hogy a tanulók azokat a dolgokat írják le, amiken változtatnának a hatékonyabb együttműködés érdekében. Ezekből az indítványokból pedig véleményem szerint már lehet arra következtetni, hogy mit csinál a tanár rosszul vagy éppen jól.
Minden csoport/osztály más-más összetételű, nem lehet ugyanazokkal a módalszerekkel megtartani az összes órát. Fontos, hogy egy tanár a diákokhoz is igazodjon egy bizonyos szinten, esetleg ebben is segíthetnek az ötletek, amelyeket a tanulók írtak fel.
Technikailag lehet pl. Google-kérdőív, akkor a kézírás sem árulkodó, valóban anonim. Lehet kódokat húzatni kalapból (amit a kérdőívben visszakérdezel), így megoldható, nehogy valaki hússzor nyomja fel a saját véleményét (egy kódot csak egyszer fogadsz el).
Hát nyilván arra érdemes rákérdezni amiben bizonytalan vagy, ezt legjobban Te tudod megítélni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!