Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Főleg Miskolc, Szikszó,...

Főleg Miskolc, Szikszó, Szerencs és a Hernád folyó környékét ismerőinek szól a kérdés. A Hernád folyón eddig miért nem építettek egy hidat a forgalom számára Szikszó/Aszaló és Megyaszó között?

Figyelt kérdés

Szikszó-Megyaszó légvonalba nagyon közel van egymáshoz, és fontos tömegközlekedési útvonal lenne,mert így is rengetegen mennek Szikszóra Megyaszóról vagy Szerencsről főleg a munkahely miatt, de egyébként is(azért nem kis településekről van szó)

Így viszont csak hatalmas kitérővel lehet csak megközelíteni Szentistvánbaksa,Halmajon keresztül nem túl jó útviszonyok közepette.És még mindig ez a legrövidebb út. Aki pedig autóbusszal szeretne Szikszóra menni az előbb zötykölődjön be Miskolcra(57 perc) és úgy megint busszal Szikszóra. Ez így kb 100 perc és 55 km!!!. Jaa.. a 2 település légvonalban 8,9 km-re van egymástól. Nevetségesés felháborító! Vélemény?


2019. jún. 25. 07:04
 1/4 anonim ***** válasza:

Így van, 8,9 km, viszont van ott az általad is említett természetes akadály: a viszonylag szeszélyes Hernád folyó. Nem két fillér egy tisztességes hidat verni fölé és lássuk be: sok helyen összetennék a part két oldalán lakók a kezüket, ha olyan sűrűséggel sorjáznànak a hidak, mint a Hernád érintett szakaszán. Pere, Hernàdkércs, Gesztely, Hernádkak... van miből választani! Az egyetlen dolog, amin el lehetne gondolkozni, az egy kerékpàros híd, de a jobb parti kapcsolódó utak hiánya akkor is probléma maradna, ráadásul Hernádcéce magasságában van egy hasonló híd, amit ár idejèn nem lehet használni.


A tömegközlekedés meg tényleg egy olyan dolog, aminél lehet vitatkozni azon, hogy a kereslethez vagy a kinalathoz igazodjunk, de az biztos, hogy nem mindig a közvetlen járatok jelentik a jó megoldást, hanem a választás szabadsága. Itt két jól elkülönülő tengely között akarsz utazni a regionális centrum Miskolc vonzáskörzetében. Ilyen térszerkezet esetén jobb, ha nagyon sűrű járatok mennek a centrumba és vagy ott, vagy még annak elérése előtt nagyon sűrű járatok mennek a másik tengelyen a centrumbóp kifelé ahelyett, hogy mondjk napi 3-4 közvetlen járat bohóckodna végig a periférián.

2019. jún. 25. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Értelek! De viszont nem mindeg,hogy mennyi üzemanyagpénzt,buszpénzt és időt költünk/töltünk magunktól. Az általam említett rövidített "fantázia"szakaszon sokkal több jármű közlekedne mint pl a gesztely-ongain vagy a tönbbin mert főként kereskedelmi illetve a Hell munkahely miatt elég forgalmas.
2019. jún. 25. 07:59
 3/4 anonim ***** válasza:
75%
Borsodból előbb a romákat kéne kitenni Szibériába... Akkor talán megindulna (és lenne is értelme) a fejlődés.
2019. jún. 25. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 eddiboy ***** válasza:
Pár éve nagy csinnadrattával bejelentettek egy csomó új közúti és vasúti kapcsolatot is Szlovákia és Magyarország között. Ezekből eddig semmi nem valósult meg. Most épül egy híd Komáromnál, meg egyet most terveznek Szobnál.
2019. jún. 25. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!