Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A 10-es úton a hétköznapi...

A 10-es úton a hétköznapi reggeli dugó, meg az erős forgalom soha nem fog megszűnni? Mindig zsúfolt lesz?

Figyelt kérdés
Reggel ha valaki például 8-ra jár Pestre iskolába vagy dolgozni mindegy hogy kocsival vagy busszal jár legalább 2-3 órával előbb el kell indulnia,még ha nem is lakik messze Pesttől,pl.25 km-re,Piliscsabán.A vonat gyors az igaz,de arra meg nem férhet föl mindenki.Ez a probléma a 10-es úton már évtizedek óta fennáll.Soha nem fog megoldódni?Nincs pénz egy elkerülőútra?
2019. máj. 17. 07:48
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
100%

Majd, ha felépül az M10.


Addig is ott a vonat.

2019. máj. 17. 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 A kérdező kommentje:
És eddig miért nem épült meg?Ez a reggeli dugó a 10-esen már 20 éve is probléma volt pedig akkor még a vonatok is ritkábban jártak és nem volt villamosított a vonal.Egyszerűen lesz*rták akkor is az embereket és lesz*rják most is.Nem is csoda,hogy aki teheti kimegy külföldre.
2019. máj. 17. 08:10
 3/21 anonim ***** válasza:
53%

És az az M10-es mit oldana meg? Legfeljebb annyit jelentene, hogy ugyanaz a dugó nem az ürömi körforgalomtol kezdődik, hanem a majdani M0 csomóponttól, ami mellesleg nem is lesz messze onnan.


Egész tanulmányokat lehet írni a pilisi térség közlekedési problémáiról, de egy biztos: Budapest úthálózata nincs és reálisan nem is lehet felkészülve annyi jármű gyors és gördülékeny fogadására, amennyi a pilisi agglomerációból érkezik. Lehet autópályát építeni a város határáig rohadt sok pénzből, de aztán utána mi van? Mi szívja fel a forgalmat?


Reálisan gondolkozva kizárólag a vasút tudja felvenni az utakat túlterhelő forgalmat, de ehhez bizony az embereknek le kell mondaniuk az autózás bizonyos előnyeiről. És igen, a vonatok zsúfoltsága is egy valós probléma, amit viszont ezerszer könnyebb megoldani, mint fél Budapestet átépíteni autópályává - bár tény, hogy a Nyugati kapacitását növelni kell és meg kell oldani az M1 vagy M2 metró elérését is, ami nem kis feladat.

2019. máj. 17. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
66%

[link]


A jobb oldali reklám ide találó :D

"Örülj a dugónak, az álló jármű biztonságosabb"


Olyan helyen van, ahol ráadásul folyton dugó van a reggeli és délutáni csúcsban :D :D :D

2019. máj. 17. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:

Nem tudom, téged vígasztal-e, engem igen.


Én a déli agglomerációban élek, a szigeten. Nekem úgy 1-1,5 óra minden nap a bejutás kocsival a 11 kerületi munkahelyemre.


Itt sem történik semmi. Ja, de. Folyamatosan költöznek ide az emberek, akiknek elegük van Pestből. SZóval lassan kipukkad a lufi, mert sem új út, sem alternatív útvonal. Ugye a Dunán nem tudunk átkocsikázni. Sem út, sem híd nem épül, nincs is tervben.


1 db nyomorult HÉV felüljárót már vagy 30 éve ígérnek, de valahogy mindig csak a választások körül téma, hoyg meglesz...


Szóval nem vagy egyedül, vízfejű ez az ország, és aki BP agglomerációban lakik, az készüljön fel arra, hogy a pesti munkahelyre nehéz bejutni, illetve haza. (már ha normál munkarendben van)

2019. máj. 17. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 A kérdező kommentje:
3-as azt mondod le kell tenniük az autót az embereknek és átállniuk a vonatra.De ahhoz hogy az autósokat meg a buszon utazókat is elbírják a vonatok reggel és csúcsidőben legalább 10 percenként kéne járniuk a vonatoknak.Van erre kapacitása a MÁV-nak hogy 10 percenként indítson vonatot a Nyugati és Esztergom között?Természetesen nem 1 kocsival,hanem többel?
2019. máj. 17. 11:33
 7/21 anonim ***** válasza:
53%

Egészen pontosan amellett érveltem, hogy a vasúton van / könnyebben teremthető további kapacitás, mint közúton. A jelenlegi biztosítóberendezés és vaganyhalozat nagyjából 15 perces követést tesz lehetővè, de a legkritikusabb időszakban egy irányban ezt tovább lehet sűríteni. A nagy baj inkább Angyalföld után kezdődik, ott bizony komoly pályaépítesre és valószínűleg egy vágánybújtatásra is szükség lehet. Nagyobb kapacitású vonatok viszont a mai járatsűrűség mellett is jelenthetnek megoldást, nem véletlenül érkeznek emeletes motorvonatok a budapesti elővárosi hálózat más vonalaira.


Ezzel együtt nyilván segítség az elővárosi térségen belüli közlekedésben az M10, de a budapesti ingázó forgalomban autózók sokat ne várjanak tőle. Egy közlekedési hálózat szűk keresztmetszetei mindig is a csomópontok, nem a folyópàlya. És persze lehet felüljàrók százait álmodni a városba, de realitása ezeknek sokkal kisebb, mint a fent vázolt, a vasutat előtérbe helyező megoldásé.

2019. máj. 17. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 A kérdező kommentje:
Csak van még egy gond,hogy sokan laknak olyan helyen,ahonnan a vasútállomás messze van,például akik Dorogon a temetőnél laknak,vagy fölött,azoknak a főút van közel tehát ők valószínűleg most is busszal vagy kocsival járnak be Pestre.A vasútállomás nekik messze van gyalog.A vasútállomástól kieső helyekre ingyenes buszjáratokat kéne indítani,ami beviszi az embereket az állomásra.Például Kesztölcről,Csolnokról vagy Tinnyéről is.
2019. máj. 17. 12:56
 9/21 anonim ***** válasza:

Én azt látom hogy mióta kész a vasút, sokkal jobb a helyzet, azelőtt reggel 40-50 percet késtek a buszok most max 25öt.

A közlekedés további fejlesztésével szerintem csökkenthető még.

Személyes véleményem szerint nem rosszabb a helyzet mint bármelyik másik bevezető szakaszon reggelente.

2019. máj. 17. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 A kérdező kommentje:
9-es mármint úgy érted hogy csak 20-25 perces késéssel érnek be a végállomásra az Árpád hídhoz?
2019. máj. 17. 15:47
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!