A 10-es úton a hétköznapi reggeli dugó, meg az erős forgalom soha nem fog megszűnni? Mindig zsúfolt lesz?
A vasutat még tudnák hová fejleszteni.
Egyrészt a P+R parkolók kicsik, reggel 7 körül már dugig vannak, nincs hely.
A járatsűrűség szerintem rendben van, a gond, hogy sokszor csak 1 vagy 2 kocsis flirt van, pedig lehetne akár 3 is.
"dugó, meg az erős forgalom soha nem fog megszűnni?"
Csak rosszabb lesz. Minél több az autó, annál több a dugó.
"Nem is csoda,hogy aki teheti kimegy külföldre."
Azt hiszed, hogy külföldön nincsenek dugók?
2 óra alatt érnék be a munkahelyemre kocsival. Fél óra alatt ott vagyok vonattal.
"A vasútállomástól kieső helyekre ingyenes buszjáratokat kéne indítani,ami beviszi az embereket az állomásra.Például Kesztölcről,Csolnokról vagy Tinnyéről is"
Nem ingyenes kellene, hanem egy normális tarifarendszer. Na ezt pl egyes országok tényleg jól megcsinálták. Persze aki nem tud autó nélkül meglenni (tudom, hogy van olyan aki nem viccből/kényelemből autózik), annak ha a vonat ingyen lenne se használná.
Szerintem olyasmire gondol, hogy pl. ne kelljen két bérletet venni, ha vegyesen vagy felváltva utazik busszal és vonattal. Jelenleg is át lehet szállni, pl. Leányváron és Vörösváron elég közel van a busz és a vasút, de ahhoz két jegy vagy bérlet kell, ami így drágább.
Amúgy Dorogon elférne egy másik vasúti megálló a temető felőli oldalon, Vörösvár kapott a felújításkor plusz megállót, Dorog vajon miért nem?
Én úgy emlékszem, az M10-est már a 90-es években tervezték, de a Levegő Munkacsoport megfúrta.
Szerintem 3 egységes FLIRT nem férne be a megállókba, inkább sűríteni lehetne, Vörösvártól nincs akadálya, 2 vágány van.
Angyalföld után fölösleges fejleszteni, Újpesten át lehet szállni metróra, most sem megy be a Nyugatiba minden vonat.
Vonaton szokott lenni azért hely (én azzal járok, ami 7:40 körül ér be a Nyugatiba, z legalább 2 kocsis)
Hazafele mondjuk rosszabb, de ott legalább kicsit eloszlik...
Soha nem fogom megérteni azokat, akik ülnek a kocsiban ürömnél, és ácsorognak 2 órát, mikor a vonat elsuhan mellettük..
"például akik Dorogon a temetőnél laknak,vagy fölött,azoknak a főút van közel tehát ők valószínűleg most is busszal vagy kocsival járnak be Pestre.A vasútállomás nekik messze van gyalog."
Ezt sose értettem. Miért nem megy akkor el kocsival a legközelebbi vasútállomásig? :D
Bármit, csak több megállót ne, így is már röhejes ez a vonal, hogy minden fűszálnál megálló van, Csabán meg Vöriváron ilyen 4 megálló, nem tudom, hogy ezen sírjak vagy nevessek. Jó, hogy nem házanként jár mindenkinek. :D
Inkább élhető buszos ráhordás kéne, mint bármelyik normális helyen. Az viszont nagyon.
Meg eleve kezdhetnék úgy, hogy a 800-as busszal legalább egy ici-picit szinkronban legyen a menetrend, de ezt évtizedek óta nem sikerül abszolválni.
"14-es,a normális tarifarendszer alatt azt érted,hogy lejjebb kéne vinni a busz és vonatmenetjegyek árát?"
Nem. Olyan rendszerre mint pl eddiboy írt.
1 bérlettel zónán (érvényességi területen) belül azzal utazol amivel akarsz. És igen. Megfelelő vonatközlekedéssel szinkronizált ráhordó járatok kellenének.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!