Ahol lakom, sokféle (márkájú-típusú) buszon van szerencsém utazni.
Nos ebből kiindulva, legyen nagyon halk rendkívül sima futású, emelkedőn felfelé legyen tolóerő rendesen, a vezető mindent(mindenkit) lásson, és a szervizeléskor könnyen átlátható legyen nagyjából minden. Az sem árt, ha a motorra legalább hat év a gari de inkább tíz év. Persze ez megkívánja a napi motorház kukkolást törölgetést, csepegés-jelzést a karbantartók felé.
Az utaskényelem sem megvetendő..legyen az klíma, vagy fűtés...távolságin a led-es olvasólámpa, és alapból gyors wi-fi...(legfeljebb beépítik, vagy feltünteik a jegyárba)
Errefelé van olyan busz is, ami a hegyre alig tud felvánszorogni, és olyan is, ami a délutáni tömött csúcsban halkan, és baromi nagy elánnal tép felfelé..aki mögötte jön, az nem lát még csak halvány füstöt sem..
szóval meglátjuk...
#8
Szerintem meg attól, hogy milyen az ára, még nem lesz jó. És mondom ezt úgy, hogy valószínűleg veled ellentétben én dolgozok/dolgoztam velük. Egyébként csak megsúgom a Credo se egy hű de olcsó járgány egy nyomi kis econell simán 60-70 milla. Egy akkora méretű Merci vagy MAN szintén kijön 80-90 között. És ja, megér annyit a különbözet. Főleg azért, mert bár okoskodóan beböfögöd, hogy olcsó a szervizelése, csak az a gond, hogy még a null kilométeresek is képesek minden héten lerobbanni. Ennyit a szervizről.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!