Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mit gondoltok az új magyar...

Mit gondoltok az új magyar buszról?

Figyelt kérdés
[link]
2019. máj. 8. 13:45
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
38%
Volt már szerencsém Credo-hoz, elég is volt belőle annyi köszönöm.
2019. máj. 8. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Semmi pozitívumot nem találtál benne?
2019. máj. 8. 13:56
 3/11 anonim ***** válasza:
72%
Olyan téren jó, hogy vadonatúj, de egyébként szerviz igényes már az elejétől, rosszul fordul de valami hihetetlenül. A 1,5 méterrel hosszabb Volvoval kisebb íven ellehet fordulni. Annyiból jó, hogyha nagyon öreg már a járműpark akkor azért kulturáltabb egy régi Ikarusnál vagy VanHool-nál de én inkább Merciket és MAN-eket tartok jobbnak helyközi. Hosszútávra meg egyértelműen a Setra-Mercedes-MAN trió a nyerő.
2019. máj. 8. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
62%

Ahol lakom, sokféle (márkájú-típusú) buszon van szerencsém utazni.


Nos ebből kiindulva, legyen nagyon halk rendkívül sima futású, emelkedőn felfelé legyen tolóerő rendesen, a vezető mindent(mindenkit) lásson, és a szervizeléskor könnyen átlátható legyen nagyjából minden. Az sem árt, ha a motorra legalább hat év a gari de inkább tíz év. Persze ez megkívánja a napi motorház kukkolást törölgetést, csepegés-jelzést a karbantartók felé.

Az utaskényelem sem megvetendő..legyen az klíma, vagy fűtés...távolságin a led-es olvasólámpa, és alapból gyors wi-fi...(legfeljebb beépítik, vagy feltünteik a jegyárba)


Errefelé van olyan busz is, ami a hegyre alig tud felvánszorogni, és olyan is, ami a délutáni tömött csúcsban halkan, és baromi nagy elánnal tép felfelé..aki mögötte jön, az nem lát még csak halvány füstöt sem..


szóval meglátjuk...

2019. máj. 8. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
63%
Nagyon sajnálom hogy a magyar buszgyártás így tönkrement az Ikarus után, én csak azt nem értem, hogy minek kell ezt ennyire erőltetni? Csomó kis márka kínlódik mindenféle tákolmányokkal, minek? El kéne engedni ezt a buszos témát.
2019. máj. 8. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
59%
Sajnos ipari hulladék kategória. :\ Viccet félretéve.
2019. máj. 8. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
72%
Szerintem jól néz ki, a környékemen mennek korábbi Credo-k, azok is jók, tehát szerintem ők nagyon eltalálták már az eleje óta ezt a busztípus-családot.
2019. máj. 8. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
39%
Látom megy a Credo fika roller, ezt nagy divat tolni, de valójában a Credok minden nyűgük ellenére azt nyújtják, amire és amennyiért készülnek. Olcsó busz, olcsón üzemeltethető busz, csóró vevőknek. Erre készülnek a mai Credok. Amikor megpróbálkoztak puccos modern városi busszal (Citadell család), azt nagyon elismerte a buszos szakma, mindenki dicsérte, hogy simán van a nyugati gyártók akkori buszainak szintjén, aztán meglátták az árát, ami szintén a nyugati gyártókéhoz hasonlított és már senki sem dicsérte, és rögtön elkezdtek sírni, hogy nem lehetne valami olcsóbbat? Ebből lett az Econell, Inovell család. Ezt kérték, ezt kapták. Jópofák itt páran, hogy de a Setra meg a Merga jobb, igen jobb csak az ára is sokkal "jobb"! Egyébként a Credo már egyáltalán nem számít kis cégnek, mint páran hiszik, ez egy komoly gyár igazi csarnokkal, gépekkel stb. nyilván nincs akkora mint az Ikarus, nem is lehet akkora, hiszen más sokkal kisebb piacra gyárt, de azért ne mondjunk már olyat, hogy "sok kis gyártó", amikor volt két komoly gyártó az Ikarus után (a Credo és a NABI- csak az utóbbi főleg külföldre termelte) és valóban volt sok kicsit összeszerelő üzem.
2019. máj. 9. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

#8


Szerintem meg attól, hogy milyen az ára, még nem lesz jó. És mondom ezt úgy, hogy valószínűleg veled ellentétben én dolgozok/dolgoztam velük. Egyébként csak megsúgom a Credo se egy hű de olcsó járgány egy nyomi kis econell simán 60-70 milla. Egy akkora méretű Merci vagy MAN szintén kijön 80-90 között. És ja, megér annyit a különbözet. Főleg azért, mert bár okoskodóan beböfögöd, hogy olcsó a szervizelése, csak az a gond, hogy még a null kilométeresek is képesek minden héten lerobbanni. Ennyit a szervizről.

2019. máj. 10. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
#8: Kár, hogy amit írsz az csak az érem egyik oldala. Lehet, hogy olcsó a Credo, de fenntartani sokkal többe kerül, mint egy rendes buszt. Miután elterjed a hír, hogy mennyi gond velük, senki nem akar majd venni belőlük és ami még rosszabb, hogy ezzel fogják azonosítani a Credo márkát, így gyakorlatilag a cég imázsát is leépítik ezzel.
2019. máj. 10. 01:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!