A Hannoveri villamosokba nem lehetne légkondit szerelni?
Vidéken is több BZ motorkocsi kapott klímát, pedig azokkal sem terveznek hosszú távra, és nem is használják olyan sokan, mint a hannoveri villamost, ami egész nap fut, sokszor egymást érik benne az álló emberek.
Ha csak egy részébe tennének, az is jó lenne, mert nyáron napközben van a legnagyobb szükség, akkor elég nagy a követési idő.
Ezek bár nem újak, elég jók műszakilag, dinamikusan gyorsulnak, halkak, megbízhatóak, visszatáplálnak, még sokáig velünk lesznek szerintem.
A Combinoban sem volt klíma, mégis ki lehetett harcolni, hogy tegyenek bele, a 3-as metróval ugyanez a helyzet, szerintem abba is szerelnek utólag, mert nagy a nyomás, hogy legyen, Tarlós is utalt rá.
A Hannoveriekkel utazók miért nem gyakorolnak ilyen nyomást?
Illetve a 2-esen lévő KCSV-kba is jó lenne klíma.
Azért itt kérdezi, mert a hannoveri néven emlegetett TW6000 villamosról kérdez, amelyek Budapesten közlekednek 2001 óta. Újabb adag érkezett 2010-ben is.
*****************
Szerintem azért nem szerelnek bele semmit, mert eleve egy elhibázott vásárlás volt, gazdaságtalan, rossz.
Az utasok sem szeretik, mert nagyon magasan épített, a lépcsők alig megmászhatók az időseknek, babakocsival utazóknak.
Szabadulni kellene inkább ezektől.
Elég sok van belőle, nehezen hiszem, hogy mondjuk 10-15 éven belül eltűnnének Bp.-ről.
Ha pedig 10 évig maradnak, már megérte a klíma.
Előbb úgy is az ICS-ket, Tátrákat váltják ki szerintem.
Miért olyan jók a Tatra villamosok?
Miért jobb, mint a hannoveri?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!